"Türkiye Türklerindir +40" Bloguna Hoş geldiniz!!!

Ey Türk Milleti!
Birinci vazifen seni İslamcılık ve Türkçülükle benliğinden koparan, Araplaştıran din, devlet, ticarette sana yer vermeyen, seni küçük dereceli askeri görevlere vererek ölüme süren, sana hocalık, başbuğluk eden hainlere giydirdiğin tacı geri almaktır. Bunu yapabilmen için seni uyandıracak her türlü bilgi ve belge mevcuttur. Ya özgürlüğünü kazan ya da öl. Kölelikle atalarının kemiklerini sızlatma. Arap Rumların ırkçı kinci ensest sapık dinlerinden çık. Kurtuluşun başlangıcı burasıdır. Aklen kurtulmadıkça saltanatın da olsa kölesindir unutma. Sen özgür birey olmadıkça kardeşliğin önemi yoktur. Devletin her yüksek kademesine göz dik yerini al. Tırsma. Çabala, savaş ve kazan! Birlikte yaşadığın kavimlerle kardeşlik o zaman daha güzel olacaktır. Alaeddin Yavuz

Tarih boyunca atalarımız günümüzdeki kadar, her türlü bilgiye ulaşabilecek böyle bir çağ yaşamadılar.
Bizler tümünden şanslıyız. Buna dayanarak, blog içerikleri binlerce yıldır doğru bilinenleri sorgulamaktadır.
İster bu bloğda, ister okulda, camide veya başka yerde hiçbir yazılanı, öğretileni “sorgulamadan, araştırmadan” doğru kabul etmeyiniz!
Vatan-Millet davası,hiçbir kurum veya kuruluşa havale edilemez, milletçe sahiplenilmedikçe hiç bir dava milli değildir.
Davasına sahip çıkmayan halk da millet değil sürüdür. Adilyargıç/Keykubat.

Blog yazılarının telif hakları-copyright © “adilyargic; adilyargicc; keykubat.blogspot.com ve keykubat.blogcu.com” rumuzlarıyla yazan Alaeddin Yavuz’a aittir.
Hala okumak istiyorsanız buyurunuz.

Saygılar, sevgiler!

Hakkımda

Fotoğrafım
Balıkesir , Bandırma , Türkiye
KENDİLERİ İÇİN PLAN YAPMAYAN MİLLETLER, BAŞKALARININ KENDİLERİ İÇİN YAPTIKLARI PLANLARA RAZI OLURLAR.Keykubat- ATATÜRK'TEN SONRA ÜLKEMİZDEN TÜRK ve MÜSLÜMAN HALKLAR İÇİN PLAN YAPAN ve EZİLEN HALKLARA ÖNDER OLACAK SİYASET İZLEYEN BİR LİDER ÇIKMAMIŞ, ARDILLARI,ONUN İZLEDİĞİ ANTİ EMPERYALİST SİYASETİ TERK ETMİŞ,DEVLETİ AB-D KUCAĞINA ATMIŞ VE ONLARA BAĞLILIĞI ATATÜRKÇÜLÜK SAYMIŞ,HALKIMIZIN DİNİ VE IRKİ DEĞERLERİNİ AŞAĞILAYARAK TAHRİK ETMİŞ, KADEMELİ OLARAK HALKIMIZI HIRİSTİYANLAŞTIRMAK İÇİN DIŞ GÜÇLERCE GİZLİ-AÇIK DESTEKLENEN SAPIK DİNCİ YAPILANMALARI GÜÇLENDİREREK,İKTİDARA TAŞIMIŞ,IRK,MEZHEP BAĞLAMINDA KARŞILIKLI DÜŞMANLIKLAR YARATMIŞ, ÜLKENİN KAYNAK VE SERMAYESİNİ YABANCILARA PEŞKEŞ ÇEKMİŞ,YUKARIDA SAYILAN AB-D PROJELERİNE GÖRE ASKERİ DARBELERLE KENDİ MİLLETİNİ SİNDİREREK BÖLÜNMENİN YAŞANDIĞI BÖYLE GÜNLERDE BİLE TEPKİSİZ KALMASINI SAĞLAYAN KORKU ORTAMINI HAZIRLAMIŞ,BENZER MUHTELİF İHANETLER İÇİNDE BİR ŞEKİLDE YER ALMIŞLARDIR.İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ GÜNÜN DURUMU BUDUR-Keykubat İNSAN,PRANGA VURULMAKLA,KIRBAÇLANARAK ÇALIŞTIRILMAKLA ESİR OLUR.ESİRLİĞİ YAŞAM BİÇİMİ OLARAK BENİMSERSE KÖLE OLUR. VATANINIZA,DEĞERLERİNİZE,ÖZGÜRLÜĞÜNÜZE SAHİP,HER TÜRLÜ EMPERYALİZME KARŞI ÇIKIN!!! Keykubat

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2008 Cuma

ADALET VE AKP


ADALET VE AKP

Bu gün yaşadığım iki olay beni çok duygulandırdı.Bunu okuyucularımla paylaşmak istedim.

Birinci olay,bu gün sevdiğim bir blogdaşım ile chat yaparken kapı çaldı,izin istedim ve kapıyı açtığımda karşımda 20 yaşlarında genç bir hanım,Kartal Belediye Başkanlığından geldiğini en fazla 5 veya 10 dakikamı alacağını söyleyerek izin istedi.Evde de yalnız olduğum için içeri buyur da edemedim.

O da kısadan giriş yaptı akıllı bir hanım kızdı.Evde yatalak,bakıma muhtaç hasta,sakat olup olmadığı ile başladı.Meğer ücretsiz bakıcı ve sağlık elemanı gönderiyorlarmış.

Aylık gelirimize kadar her şeyi sordu.iş arıyorsam veya çalışmak istiyorsam ne iş yapabileceğimden tutun da sokağımda muhtaç insan varsa tespit edip belediyeye bildirmem için gönüllü olup olamayacağıma kadar sorular sordu.

Açıkça itiraf edeyim benim de hayalimdeki devlet başka da bir devlet değildi inanın.47 yaşındayım ve hayatımda ilk kez inanın ilk kez bununla karşılaştım.

20 gün önce emekli bir binbaşı arkadaşım da bundan bana bahsetmişti.Karşılaşmadığım için o kadar etkilenmemiştim.Eşimde bir komşunun hasta olduğu için iğnelerini yapmak üzere belediyenin ücretsiz sağlık personeli gönderdiğini duyduğunu söylemişti.Bu da bana yeterli olmamış ki bu güne kadar yazmadım

Bu gün bu bende derinden bir etki yaptı.Demek ki ben yaşlı ve yatalak olduğumda beni soracak bir devlet vardı bu ülkede.Bu ne güzel bir şeydi!

Benim bütün hayallerimin ardında zaten başka da bir devlet beklentisi hiç olmadı ki zaten.İnanın çok samimi ve alkollü olarak yazıyorum.

Ben de belediyenin her yıl bazen senede birkaç kez sık sık kaldırım taşlarını değiştirmek yerine bu para ile bir çok fakir ve işsize ekmek verilebileceğini partizanca kabul ettiğim bu uygulamalardan şikayetçi olduğumu,genelde de belediyelerden bu güne kadar pek bir şey görmediğim için de olsa gerek hatırı sayılır pek bir şikayetim olmadığını da ekledim.

Yani “Devletin adaleti”

Akşam kararırken dolaptan bir duble rakımı koydum onu içerken baktım bir arkadaşımın arabası geliyor.

Araba benzerliği olabilir derken araba apartmanın önünde durunca emin oldum.

Ona da rakısını doldurup sohbete koyulduk.

Benim yazılarımı okuyanlar bilirler az çok beni.

Sohbet koyulaşınca bana şöyle dedi.

Biliyor musun ben senin bana ilk söylediğini hiç unutmadım.

Neydi o?

Hani demiştin ki,Havva şeytana uymuş Ademi kandırıp yasak meyveden yemiş,Ademe de yedirmiş ve Allah onları cennetten kovmuş ya.

Evet,

Hani demiştin,Onlar ağacın meyvelerini yolmamış,dallarını kırmamış,ağacı kökünden kesmemiş,bahçeyi benzin döküp ateşe vermemişler ve sadece bir meyveyi ortadan bölüp yemişler.

Buna karşılık olarak onlar ve nesilleri olan bizler cennet yaşamından uzak tutulmuşuz.

Evet,

İnsanların çocukları evleri yakıyorlar,koca koca şirketleri batırıyorlar ama insanlar evlatlarını affediyorlar.Bu Allah’ın adaleti nerede?

Sende ne uyandırıyor bu?

Ben hep bunu düşünür oldum.Sen “disiplin”den de dem vurmuştun ardından.

İşte hayatın sırrı bu kadar basit.En küçük hata çok büyük ödenmesi,telafisi mümkün olmayan sonuçlar doğurabilmektedir.

Bu yüzden çocuklarımıza da kendimize de adil olmalıyız.Hatta,halı lifleri arasında yaşayan maytlardan okyanuslardaki balinalara kadar her canlıya bir adalet içinde ve kesin kararlılıkla yaklaşmak gereğini çıkardım.

Orada adaleti keşfettim.

Evet,başka,

Şu sözün de son noktayı koyuyor;

İmam Gazali’nin olduğunu söylediğin o söz,hani diyordun ya;

“İnsanlar dinsiz yaşayabilir ama adaletsiz asla”

Bence evrenin bilip bilmediğimiz her yerinde görüp göremediğimiz her canlıya karşı bir adalet içinde olmamız gerekiyor.Onları ne olduğundan çok “canlı” olmaları bu adaleti istemeleri için yeterli bir neden diye düşünmeye başladım.

Sen bunlardan da fazla şeyler anlattın ama ben sadece burayı başlangıç noktası yaptım.Düşüncelerim böyle şekillenmeye başladı.

“Sen adaleti bulmuşsun” dedim sadece.

Sonra başka konuya geçtik.

Ya sizin adaletiniz?

Not;bunu okuyan AKP'li yetkili lütfen "Amerika Şeriat Devletlerince Terkedilmek" başlıklı yazımı da okusun.Doğrucu davutluğun da bir şartı var çünkü.Herkese saygılarımla.

Keykubat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.