Niye mi?
Şu çağ dışı içten evlenen endogamy toplum gelenekleri olan saçmalıklara bir son vermek için.
İslâm ve önceki dinlerde kadın insan değil, alınıp satılabilen maldır.
Kadınlarda evlilik yaşı hâlâ süt emme yaşı (0-3 yaş) olan toplumlar sarıklı, cübbeli, kara çarşaf, peçeli, türbanlı Ortodoks Yahudiler (Lev Tahor), Babil Sabileri, İranlılar Ermeniler, Yunanlılar ve Diğer Hıristiyan ve Müslüman toplumlardir.
Başınızı örtün, yakalarınızdan aşağı sarkıtın, yani (göğüslerinizi örtün ki belirgin olup tahrik etmesinler anlamında) Nur 31.ayetinden başka örtüyü tanımlayan ayet yoktur.
Ama eski dinlerde recm=taşlanarak öldürmeye uzanan cezalar vardır.
Ne yazık ki Müslüman toplumları da Kuran ayetini değil, eski toplumların geleneklerini, kendi gelenekleri olarak görüp korumuştur.
İçki yasakları da böyledir.
Kadının örtülmesi, Köleci Hint, Arap, Fars toplumlarında,köle veya özgür, erkek veya kız çocuklarının süt emerken dahi kadınlık hizmetlerinde, fuhuşta, saatlik, günlük, haftalık, aylık, ömür boyu geçici ve kalıcı evliliklerde kullanılmaları nedeniyledir. Sayfalarımda ilgili Talmud ayetleri vardır.
Hatta zevk evlilikleri için bu yaşta hediye edilebilirler de.
Bu gelenek Araplarda hala vardır.
Her ne kadar bu toplumlar, insan, evcil, yabanıl hayvan demeden her canlıdan tahrik olup tecavüz etmeyi kendilerine hak görürlerse de kendilerine ait kadın ve erkeklerin bu tecavüzlerden korunarak temiz DURU kalmasını isterler.
Herhangi bir şekilde, gönüllü veya zorla cinsel ilişkiye girdiyse, tecavüz bile olsa cezası RECM'dir.
Düşmanlık amaçlı tecavüzleri önlemek dışında tesettürün, bir bebeği, ergeni, kadını ve aynı konumdaki erkekleri koruma lüksü olmadığı kesindir.
Eski yeni Yunan, Balkan Avrupa Ortodoksları, Afganistan, Pakistan, Iran, ve Ortadoğu Araplarinda burka, kara çarşaf ve peçe olmasına rağmen tecavüze uğramayan nerdeyse yoktur.
Aile içi tecavüzler bunlarda sorun değildir. Bu yüzden etrafı yüksek duvarlarla çevrili Arap evlerinde herkes Adem baba, Hava Ana gibi gezer.
Aşiret reisi aile reisidir, aşirette her erkek ve dişi doğan canlı aile reisi erkeğin ve ruhbanın karıları ve köleleridir. Sosyoloji bilimi bunlara endogamy=Ensest, İçten Evlenen Toplumlar der.
Bu sapıklıklar sadece bu toplumlara aittir.
Bunlar hakkında onlarca akademik yazıyı dilimize çevirip yayınladım, mahkemelerde kanıtladım.
Soylarından olmayan tecavüz etse veya razı etse ikisi de recm edilir.
Bunlar bize NAMUS CİNAYETLERİ olarak yansıyorlar.
İnsanlık tarihinde ilk kez, dünyanın çok geniş coğrafyasında KÖLELİK KURUMU 150 yıldır kaldırıldı.
19.yy Suriye Şamda Cariye pazarı |
Ülkemizde 1925 Atatürk Cumhuriyetinin, bu coğrafyanın insanlık tarihi boyunca verilmiş ilk büyük hizmetidir.
Köle cumhurbaşkanı ile eşit olmuştur.
Yukarıdaki sapıklıkların ilahi emirler olduğunu öğreten ruhbanlar batıda Rönesanstan itibaren tapınaklara kapatıldı.
18 yaşına kadar kız-erkekler, KORUNMASI GEREKEN ÇOCUKLAR olarak tanımlandı.
Bu yüzden, büyükler tarafından ayartılıp razı edilseler de, razı oldukları-edildikleri cinsel ilişkiye KARAR VERECEK DENEYİM, ERGENLİK yetenekleri gelişmediğinden, bu RIZA- Onayları YOK sayıldı.
Onlarla cinsel ilişkiye giren büyükler TECAVÜZ SUÇLUSU kabul edildi.
Insanlık tarihinde ilk kez bu sayede ÇOCUKLUK YAŞAMA, EŞİT EĞİTİM ALMA DENEYİMLERİ kazandılar. sağlıklı insan türleri ortaya çıktı.
Batı dediğimiz Avrupa bu konuda büyük yol katletmişken, cinsel ilişkili ibadetleri, aile içi ilişkileri önde tutan ensest topluluklar ABD'ye göç etti.
Engin Amerika kıtalarının toplumdan uzak köşelerinde bebekler, çocuklar ile aile içi cinsel yaşamlarını uyguladılar. Hâlâ, orman içlerine, vadilere ev yapan, uzun sakallı aile reisleri olan, bazı kanallarda emlâk pazarlama ve aşırı kilolu obezlerin işlendiği programlarındakiler böyle ailelerdir.
Yaşamlarını anlatırken anne-baba katili, ensest tecavüz mağdurları olduklarını da söyleyenler çıkıyor.
İnsan Hakları Beyannamesi ile kölelik ve ensest veya değil çocukların cinsel sömürülmelerini engelleyen yasalar da ABD iç savaşı sonrası çıktıysa da, bu yasalar, ülke içi değil ABD dışı ülkelere yaptırımlarda kullanıldı.
Aşağıdaki yazıya konu olan Valiye hanım, yukarıda yazdığım, aşağıda paylaşımının verdiği Kuran ayetlerine göre VALİ, yargıç, savcı, polis başta hiç bir kamu ve özel sektörde görev alamaz.
Alırsa, dinin yani Allah'ın emirlerine karşı gelmiş, dinden çıkmış sayılır.
Lâik, demokratik Atatürk Cumhuriyetinin valisi isen, kölelik, bir erkeğe veya aşiret erkeklerine ait olduğunu, onlara temiz soy yetiştirmek için rahmini, soyundan olmayan erkeklere kapalı tuttuğunun BEYANI olan tesettürü niye uyguluyorsun?
Dinen, KAFİR, Hukuken, devlet memurları, görevlerini yaparken, halkın kendisine hizmetinden kuşku duymasına sebep olacak kıyafet, sac, sakal, bıyık bırakmasını yasaklayan maddeye göre meslekten atılma suçu işlemektedir.
Bu görevlileri böyle Bizans rahibeleri veya sarıklı cübbeli Sabi, Yahudi, Hint ruhbanları gibi giymeye teşvik etmek, devlet erkini 21 yıldır elinde bulunduranların, onların emirleriyle ne Allah'a ne şeytana yaranamayan gülünç ve kendinden olmayana hizmet vermeyen,ayrımcılık yapan insanların halkımıza verebilecekleri hiç bir hayırlı görüşleri, kararları olamaz.
Aşağıdaki Kur'an ayetlerine, Tevrat Levililer kitabı 19. Bapa göre;
Kadın, adet görmekle ERGEN olur. Ama, asla, sözlerine, işlerine karar verebilecek, yaptığını bilinçli olgunlukta yapabilen REŞİT olamaz.
Şahitlik bile edemez.
Namazı bozan nesne(!?) Kadın nasıl Vali olur? |
REŞİT olmayan birinden Vali-ye mi olur?
Müslümanlar REŞİT olmayan bir kadını Vali olarak nasıl kabul edebilir?
Ya dine ya da çağdaş cumhuriyet yasalarına göre yaşayın.
Ahlaklı olun biraz.
M.Ö 597'de Asur kralı Nebukadnezar Tevrat, kutsal ahit sandığını parçalayıp yok etmiş, Yahudileri sürgün edip, çocuklarını Babil şehrine esir köle olarak götürmüştür.
Takdir bilgiye, adalete dayalı aklı olanındır.
Alaeddin Yavuz
VALİ'ye aplam müsadeniz olursa bir kaç soru sormak isterim.
Güzel..
Peki, şimdi size dininizin müstesna kitabında siz kadınlara emri vaki buyrulan ayetleri aşağıya nakledip sorularımı soruyorum.
NİSA/34 ''Allah'ın kimini kimine üstün kılmasından ötürü ve erkeklerin, mallarından sarfetmelerinden dolayı erkekler kadınlar üzerine hakimdirler. İyi kadınlar, gönülden boyun eğenler ve Allah'ın korunmasını emrettiğini, kocasının bulunmadığı zaman da koruyanlardır. Serkeşlik etmelerinden endişelendiğiniz kadınlara öğüt verin, yataklarında onları yalnız bırakın, nihayet dövün. Size itaat ediyorlarsa aleyhlerine yol aramayın. Doğrusu Allah Yüce'dir, Büyük'tür.''
AHZAB/33 '' Evlerinizde oturun ve daha önce Câhiliye döneminde olduğu gibi açılıp saçılmayın, namazı güzelce kılın, zekâtı verin, Allah’a ve resulüne itaat edin. Ey peygamber ailesi! Allah sizi sadece günah kirlerinden arındırmak ve sizi tertemiz yapmak istiyor''
BAKARA/282''.......Erkeklerinizden iki de şahit bulundurun. Eğer iki erkek bulunamazsa rıza göstereceğiniz şahitlerden bir erkek ile -biri yanılırsa diğerinin ona hatırlatması için- iki kadın (olsun). Çağırıldıkları vakit şahitler gelmemezlik etmesin.....
SORULARIMA GELİNCE ŞÖYLE;
1) NİSA/34 ncü Ayete göre Erkekler kadınlardan üstün olup, kadınların erkeklere boyun eğmesi gerekirken sizin VALİ'lik gibi erkeklere de hükmeden bir mevki de olmanız ne kadar İSLAMİ'dir?
2) AHZAB/33 ncü ayete göre, kadınların evlerinde oturmaları emredilmişken sizin VALİ'lik makamında olmanız ne kadar İSLAMİ'dir?
3) BAKARA/282 Ayete göre Kadının 1 nci dereceden şahitliği bile kabul edilmemektedir. Önce 2 erkek şahit istenir. Eğer 2 erkek şahit bulunamaz ise, yine şahitlerden 1'isi kesin erkek olmak şartıyla 2 nci şahitliğide ancak 2 tane kadın o zaman yapabilir. İlk elden şahitliği bile kabul görmeyen müslüman kadının Vali olabilmesi ne kadar İSLAMİ'dir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.