"Türkiye Türklerindir +40" Bloguna Hoş geldiniz!!!

Ey Türk Milleti!
Birinci vazifen seni İslamcılık ve Türkçülükle benliğinden koparan, Araplaştıran din, devlet, ticarette sana yer vermeyen, seni küçük dereceli askeri görevlere vererek ölüme süren, sana hocalık, başbuğluk eden hainlere giydirdiğin tacı geri almaktır. Bunu yapabilmen için seni uyandıracak her türlü bilgi ve belge mevcuttur. Ya özgürlüğünü kazan ya da öl. Kölelikle atalarının kemiklerini sızlatma. Arap Rumların ırkçı kinci ensest sapık dinlerinden çık. Kurtuluşun başlangıcı burasıdır. Aklen kurtulmadıkça saltanatın da olsa kölesindir unutma. Sen özgür birey olmadıkça kardeşliğin önemi yoktur. Devletin her yüksek kademesine göz dik yerini al. Tırsma. Çabala, savaş ve kazan! Birlikte yaşadığın kavimlerle kardeşlik o zaman daha güzel olacaktır. Alaeddin Yavuz

Tarih boyunca atalarımız günümüzdeki kadar, her türlü bilgiye ulaşabilecek böyle bir çağ yaşamadılar.
Bizler tümünden şanslıyız. Buna dayanarak, blog içerikleri binlerce yıldır doğru bilinenleri sorgulamaktadır.
İster bu bloğda, ister okulda, camide veya başka yerde hiçbir yazılanı, öğretileni “sorgulamadan, araştırmadan” doğru kabul etmeyiniz!
Vatan-Millet davası,hiçbir kurum veya kuruluşa havale edilemez, milletçe sahiplenilmedikçe hiç bir dava milli değildir.
Davasına sahip çıkmayan halk da millet değil sürüdür. Adilyargıç/Keykubat.

Blog yazılarının telif hakları-copyright © “adilyargic; adilyargicc; keykubat.blogspot.com ve keykubat.blogcu.com” rumuzlarıyla yazan Alaeddin Yavuz’a aittir.
Hala okumak istiyorsanız buyurunuz.

Saygılar, sevgiler!

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Kartal, Turkey
KENDİLERİ İÇİN PLAN YAPMAYAN MİLLETLER, BAŞKALARININ KENDİLERİ İÇİN YAPTIKLARI PLANLARA RAZI OLURLAR.Keykubat- ATATÜRK'TEN SONRA ÜLKEMİZDEN TÜRK ve MÜSLÜMAN HALKLAR İÇİN PLAN YAPAN ve EZİLEN HALKLARA ÖNDER OLACAK SİYASET İZLEYEN BİR LİDER ÇIKMAMIŞ, ARDILLARI,ONUN İZLEDİĞİ ANTİ EMPERYALİST SİYASETİ TERK ETMİŞ,DEVLETİ AB-D KUCAĞINA ATMIŞ VE ONLARA BAĞLILIĞI ATATÜRKÇÜLÜK SAYMIŞ,HALKIMIZIN DİNİ VE IRKİ DEĞERLERİNİ AŞAĞILAYARAK TAHRİK ETMİŞ, KADEMELİ OLARAK HALKIMIZI HIRİSTİYANLAŞTIRMAK İÇİN DIŞ GÜÇLERCE GİZLİ-AÇIK DESTEKLENEN SAPIK DİNCİ YAPILANMALARI GÜÇLENDİREREK,İKTİDARA TAŞIMIŞ,IRK,MEZHEP BAĞLAMINDA KARŞILIKLI DÜŞMANLIKLAR YARATMIŞ, ÜLKENİN KAYNAK VE SERMAYESİNİ YABANCILARA PEŞKEŞ ÇEKMİŞ,YUKARIDA SAYILAN AB-D PROJELERİNE GÖRE ASKERİ DARBELERLE KENDİ MİLLETİNİ SİNDİREREK BÖLÜNMENİN YAŞANDIĞI BÖYLE GÜNLERDE BİLE TEPKİSİZ KALMASINI SAĞLAYAN KORKU ORTAMINI HAZIRLAMIŞ,BENZER MUHTELİF İHANETLER İÇİNDE BİR ŞEKİLDE YER ALMIŞLARDIR.İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ GÜNÜN DURUMU BUDUR-Keykubat İNSAN,PRANGA VURULMAKLA,KIRBAÇLANARAK ÇALIŞTIRILMAKLA ESİR OLUR.ESİRLİĞİ YAŞAM BİÇİMİ OLARAK BENİMSERSE KÖLE OLUR. VATANINIZA,DEĞERLERİNİZE,ÖZGÜRLÜĞÜNÜZE SAHİP,HER TÜRLÜ EMPERYALİZME KARŞI ÇIKIN!!! Keykubat

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

Bu Blogda Ara

24 Ağustos 2009 Pazartesi

KAN AKMASIN VER KURTUL

KAN AKMASIN VER KURTUL VER GİTSİN.

ALINMASINDA KAN MI DÖKTÜM SAN Kİ?


Başta Cumhurbaşkanı olmak üzere AKP’nin gerek başbakanı gerek sözcüsü Bozdağ sürekli yumurtlayıp duruyorlar.

Kan akmasın,emperyalizmin uşağı birkaç feodal Kürt aşiret reisi,piri,şeyhi istiyor diye bu işbirlikçi Kürtlere istediklerini verelim.

Son zamanda yandaş medyaya ilaveten MGK da bunlara katıldı.


Neler istiyorlar?

Ayrılmak istemiyorlar canım,korkmayın bir şeycik değil.

Neymiş o istedikleri?

İmralı'dakinden açıklama bekliyoruz,sonra görüşmelere başlayacağız.

???


İmralı’dan izahat gelir;


Ayrılmak istemiyoruz,Sadece üniversitelerimiz,okullarımız olsun,ana dilde eğitim,doğal kaynaklarımız da bizim olsun.

Haa daha yok mu,hepsi bu kadar mı?

Ha şey canım bir de hem ordumuz hem de polisimiz olsun.

Bir şey değilmiş canım.

Yahu sen ne güzel adamsın,böyle fırsat varken bu kadarcık mı istiyorsun?

Daha ne istemeleiyim ki?

???

Hadi,yargı kurumlarınız da bizden olsun.(!)

Zaten bunların yarısı sizden değil mi?

:))


Biraz,geçmişe dönelim;


Atatürk öldü,geldi Ermeni İsmet.

İlk iş,bağımsızlık elden gitti.

Kalenin kapısı penceresi açıldı,giren çıkan karıştı.


Dört ay sonra kredi alıp borçlandık,ekonomik bağımsızlık da gitti.

Devlet aslında bu zamanda elden gitti.

İngiliz'e sadakat metni bile imzaladık.

Sonra arkası gelmeye başladı;


Sonra “gözümüz yok canım Atatürk Yurtta sulh,cihanda sulh “demişti ya .

Eeee?

12 adalar da Molotof’un bizim adımıza yırtındığı sırada Yunanlılara gitti.


Sonra,daha 18 yıl önce Kurtuluş savaşımızda sırtımızı dayadığımız,ilk sanayi tesislerimizi kuran,yokluk içindeki halka ilk ihtiyaç maddelerini,askerin attığı mermiye kadar her şeyi gönderen SSCB’ye karşı savaşmak üzere Kore’ye asker gönderdik.

N’olcek canım, ölen askerdi.Amerika ne kadar aferin dedi değil mi ama (?)


Eee sonra,Irak’ta Kürtler Türkmenleri katletti.

Efendim,bizim orada gözümüz yok.Ne demişti Ata,”Yurtta sulh ...”


Gençlik bilmediği “sağ-sol” olayları ile bölündü.Anarşi 20 yıl ülkeyi yedi bitirdi.

Ama Amerika,”Aferin bizim çocuklar başardı” demedi mi sonunda.

Yeter yani hepsine değer değil mi? Dendi.


Devlet eliyle terör örgütü kuruldu,insanımız kırdırıldı.

Ordu eğitimi,bölücü terör,Kürt hareketi vb. denildi.


Efendi Kıbrıs gidiyor?

Yav boş ver,onlar devletin kamburu yattıkları yerden bunca senedir beslendikleri yeter,ver gitsin,kurtul.

Kan mı döktüm sanki (?)

Efendim o ne demek?

Boş ver anlamazsın sen,işine bak:))

???

Efendim,ülkenin stratejik güvenlik konusunda çok önemli,soydaş,dindaş falan!

Ne güvenliği,ne stratejisi kardeşim,ne soydaşı ?

Ben zaten Gürcü’yüm,Rum’um,Anti Semitizme karşı olanlara karşıyım.Yani ben Semitik bir ırkım.Sonra,Amerika var,toprak işgali yasak.Bir şey olmaz.

Şimdi,Sinop’a kadar Gürcistan-Pontus,aşağıya Kürdistan kuruluyor(?)

Efendim,demokrasi ve Kürt açılımı,çalımı.!!!


Alışın bunlara alışın!!!


Efendi “DEVLET BÖLÜNÜYOR”

Yahu sen ne cahil adamsın.”Kan akmasın” demiyor musun?

Eeeee akmasın ama?

Onlar olacak ve kan duracak.(?)

?????


Sümela manastırında,Yunanlı ve Gürcü ruhban ve bürokratlar ayin yapmalarını engelleyen müze müdüresini size şikayet etmekle tehdit etmişler,tartaklamışlar, televizyonlar gösteriyor.Müze müdüresi mum yaktırmamış ama dua okuyup ayin yapmalarını engelleyememiş korkudan garibim.(?)

Eeee,onlar da mübadele kurbanı ama değil mi?

Eski faşistlerin mağdurlarıymış zavallılar hakları değil mi ama.(?)


Eeeee o nasıl oluyor?

Buralardan sürülmüşler,özlemişler gariplerim vatanlarını.Çok mu görelim yani?

Biz misafir sever millet değil miyiz?

???

Ama efendim,yasa var,kanun var,yanlış olmaz mı?

Olmaz,olmaz,haklarıdır,bırakın yapsınlar,kan akmasını mı istiyorsun yoksa (?)

Yok canım, ama?


Efendim,Gürcü sahil güvenlik askerleri,Sinop açıklarında bir balıkçı teknesine el koymuşlar?

Karadenizde Gürcistan'ın kara sularına girmişlerdir.Bi şeyycik olmaz.

Efendim Sinop neresi Gürcistan neresi?

Sen savaş çığırtkanımısın yoksa?

Kan aksın mı istiyorsun?

???


Efendim devlet elden gidiyor?

Evladım kan akmasın dedik ya,ne anlamaz adamsın biraz rahat bırak (!)

???


Kısa bir süre sonra;


Efendim,işim gitti,çalışan emekli maaşları ödenmiyor,halkımız her şeylerini kaybetti,devletin resmi özel her şeyine yabancılar el koydu,bizi de kapının önüne koydular?

Dünya herkesin malı,herkesin her yerde yaşamaya hakkı var değil mi?

Allah ülkeleri devlet sınırları ile mi yaratmış?

Sanki oralarda Türk yok mu canım.Sen amma da cahilmişsin haaa !!!!

???


Biraz daha sonra;


Efendim,evimi de aldılar,kızımı,karımı,üç kuruş paramı, her şeyimi hatta yaşlı anamı da aldılar ben ne olacağım?


Allah’ın salağı,sen benim ilk başta “Ben Gürcüyüm,karım Kürt” dediğimi duydun,benim dönme olduğumu söylediğim halde oy verdin .

Benim de hedefim zaten,geçmişin intikamını almak ve seni tarihten silmekti ben de sildim!!!.

Şimdi ne yaparsan yap ANGUUUUT!!!

Salağı böyle oyarlar işte,yürrrrüüüüüüüüü de ense traşını görelim !!!!!!!

???

Anasını da becerin bunun!!!

????

Tanrı korusun bundan,ama millet o kadar salaklaştı ki,asla bu da olmaz diyemiyorum.


Boşuna mı film yaptılar,neydi o Bond filmi?


“Asla asla demeyin”!!!


Yazımın ertesi günü Genelkurmay Başkanımız Sayın İlker BAŞBUĞ'un açıklaması biraz olsun yüreklerimize su serpmiştir.Bu nedenle,kendisine ve emrindeki kurmay heyetinden erine kadar teşekkür ederiz.Ülkemizin sahipsiz olmadığı görülmüştür.Ancak,Türk Silahlı Kuvvetleri, kendisine olan karşılıksız güveni korumalıdır.Haber için TIKLA...

şte 26.Ağusts'ta bu açıklamaya "bölücü-hain,işbirlikçilerin cevabı"




















Keykubat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.