Sayfalar

3 Haziran 2019 Pazartesi

İSLAMDA PEDOFİLİ VE MUFAKATAT (Çeviri Yazı)

MUFAKATAT KONUSUNUN KAYNAĞI OLAN İNTERNET SİTESİ YAZISI

Açıklama;
Mufa, Arapça Uyluk kemiği, yani diz kapağından kalçaya bacağı bağlayan kemiktir. Mufa’katat, adetli kadınlar veya Araplarda yaygın olan süt emen bebek veya ergen olmayan, gelişmemiş çocuklarla zevk evliliklerinde cinsel ve anal bölgelere giriş yapmadan sürtme yollu mastürbasyonun adıdır. Aslında bu bile çocukları korumak için getirilmiş bir çıta yükseltme olayıdır.
Talmud kitabında ve Humeyni yasalarında “üç yaş altı bebeklerle” evlilik geleneği vardır, yazılarımda bunları işledim, dilimize çevirilmiş halleriyle yayınladım.
Mufakatat dokuz yaşına kadar bebekleri ve çocukları bu yolla korumayı amaçlamaktadır. Pedofili, çocuklarla evlilik, bebek sevicilik, kulamparalık gelenekleri eski Yunanda, Anadolu'da ve bütün dünyada var olan bir sapkınlıktı ve bu gün de vardır. Aşağıdaki çeviri yazı her ne kadar İslam ve peygamberini hedef almışsa da bunun bu yazıyı yazanın ülkesinde de olduğu hakkında belge bulmak zor değildir, yazılarımda vardır.
Bu yazının yayınlanma amacı, hızla şeriat düzenine doğru yol aldığımız bu günlerde, dış dünyanın bize bakışını sergilemektir.

Bırakın ülkemizin ve siyasilerimizin dünya lideri olmasını, dünyanın en aşağı insanı ilan edilmekten öte gitmemektedirler. Yurt dışında bir Müslüman hangi ülkeden olursa kaldın sürekli kendini savunmada bulmaktradır ve herkes ne yazık ki bizleri sapık, bebek sevici, oğlancı, Lut kavmi olarak görmektedirler.

Arkası kesilmeyen ekonomik krizlerle yoksulluğa asırlardır mahkum edilen insanımız yurt dışına çıkıp kendisine hangi gözle bakıldığını öğrenme olanağı bulamamaktadır. Başka milletlerdeki gelişmeleri takip edemeyen, eğitimsiz, bırakılmakta, tekke ve cemat şeyhlerinin, imamlarının vereceği bir tas çorbaya muhtaç edilmektedirler.

Şimdi size, peygamberin Ayşe ile evliliğinin pedofili evliliğinin İslami değil, o coğrafyada binlerce yıldır değişmeyen bir gelenek olduğunu anlatan bir yazıyı veriyorum.
Bunları okuduktan sonra peygamber Muhammet üzerinden İslama ve Müslüman ülke vatandaşlarına dinsiz, ateist olsalar bile aynı nedenle saldırılmasının ne kadar saçma olduğunu göreceksiniz, bu satırdan sonra öğreneceğiniz bilgiler sizi diğer toplumlar hakkında da bilinçlendirecek ve kimse karşısında ezilmeyeceksiniz.
Bilgi en büyük silahtır.
Batılılar, bilgileriyle bizim başımıza bizden görünen kendi işbirlikçilerini getirerek, bizi bize kırdırarak ülkelerimiz rahatça sömürmektedirler, tek kursun atmadan bilgiyle bizi çaresiz bırakmaktadırlar, okuyunuz, öğreniniz, diğer yazılarımda da bu konuda yedi ceddinize yetecek bilgi vardır.

Peygamber Muhammet’in pedofilik yani küçük yaşta çocukla olan evliliğinin İslam ile hiçbir bağı yoktur. Binlerce yıllık, Sümer, Hint, Mısır, İran, Grek medeniyetlerinde sütten kesildikten sonra adet görmeyen kız çocukları, aynı şekilde bıyıkları terleyinceye kadar erkek çocukları ile cinsel ilişki gelenekleri vardır ve bu günde devam etmektedir.
Altıncı yüzyılda Roma imparatoru Jüstinyen (Ayasofya’yı yaptıran ve Hristiyanlığı TEK RESMİ DİN” ilan eden) yedi göbek akraba evliliğini ve homoseksüelliği yasaklamasına rağmen, çocuklarla cinsellik hakkında bir düzenleme yapmamıştır.
Justinyen I.
San Vitale Basilikası Ravenna İtalya
527-565 İmparator oldu.
Eşcinselleri yaktı, yedi göbek akraba evlilik
yasağı getirdi.

Tevrat ve İncilde de, Kur’anda da düzenleme yoktur.
Tevrat’ta kızlarda evlilik adet görme yaşı (9 ile 13 arası), erkeklerde ihtilam olma hali (12-14) olarak belirtilmiştir. Peygamberin de Ayşe ile olan evliliği bu geleneğe uygundur. Sadece Talak (Boşama) S. 4’de, “adet olma çağına gelmemiş kadının boşanması” ifadesi ile aybaşı öncesi kız çocukları ile evlilik geleneği ifade edilmiştir.
Ama hiçbir Kuran ayeti, ille de “peygamber altı yaşında nikah kıydı, dokuz yaşında gerdeğe girdi, siz de böyle evleneceksiniz” diye ne bir ayet ne bir hadis vardır.
Aşağıda da okuyacağınız hadisler, ayetler, tamamıyla, İslam öncesi Arapların geleneklerini ifade etmektedirler.
Bu gelenekleri “peygamber sünneti, ensar (yardımcı) sünneti, sahabe (arkadaş) sünneti" diye anlatanları araştırdığınızda kökenleri Babil Talmuduna inanan Mezopotamya Yahudilerine, Sabilere, Keldanilere ve Katolik Hristiyan toplumundaki çağdaş değişimlerden nasibini almamış, Müslüman görünen ama Tevrat-İncil Hristiyan, Yahudi geleneklerine bağlı “devşirilmemiş devşirmelere” ulaşırsınız. Bu gelenekler Rönesans çağına kadar bütün batı dünyasında, Rusya’da dahi yaşayan bir gelenekti.

Kız ve erkek çocukları, büyük, küçükbaş hayvanlar ile kümes hayvanlarını dahi “babanın köleleri ve karıları olarak kabul eden” Babil dini geleneklerine göre yapılmış Hammurabi’nin Babil yasaları, Yahudi, Hristiyan ve Müslüman gelenekleri olarak halen yürürlüktedir.
Edwin M. Yamauchi’nin yazdığı “Gnostic Ethics and Mandeans Origins” (Gnostik Ahlak ve Mandean (Sabi) Kökenleri) adlı kitapta (S.20.Prg.3) “Böhling Sabiler ve öteki Gnostiklerin Tevrat ve İncil’e bağlı kaldıklarını Tufan, Sodom ve Gomora konularına bakarak ifade etmektedir. Aynı yazar, Adem’ ve Vahiyler bölümlerinin Sabiler ile Suriye-Filistin vaftiz çemberine dayandığını ifade etmektedir.
Yazının İngilizcesi;
“In Hammurabi’s Code, “The father was acknowledged as the supreme head of this unit [family]. Codes 192, 193, and 195 are explicit regarding the harsh penalties that would befall any child who did not bestow appropriate honor and respect on the father who reared him. A son could lose a tongue, an eye, or fingers, depending on the circumstances of the offense. The father’s absolute authority extended to a right to use his children as payment of or collateral for debts. He could sell them into slavery or servitude. Still, parental power was not unbridled. Code 117, for instance, . . imposed a three-year limit to this slavery.”


A.R.Colon ile P.A COLON’un “A History of Children” adlı kitapların da Saafa 18-19’da babanın çocuklar üzerindeki vesayetleri düzenlenmiştir;
Babil kralı Hammurabi’nin Yasa tabletlerinde “Baba ailenin en üstün kişisi olarak tanımlanır”. Madde 192-193 ve 195’te Babasına karşı gelen veya onurunu zedeleyecek iş yapan çocuğa kesin en ağır cezalar verilmektedir. Bu cezalara göre çocuk, dilini, bir gözünü veya babasını incitmenin derecesine göre parmaklarını kaybedebilir. Babanın otoritesi çocuklarını ücret karşılığında veya paralel olarak borçları karşılığında kullanma hakkına kadar uzanır. Onları kölelik ve esaret için satabilir. Hala babanın gemleri dizginlenmemiştir ve madde 117’de  “üç yılla sınırlı olmak üzere köleliğe maruz bırakabilir.”
Şimdi 2500 yıl önceki  Roma 12 Tablet Yasalarında Babanın Hakları;
Tablet 4; Babanın ve Evliliğin Hakları;
 4:1; Bir baba, yasal evlilikten doğan oğlunu yaşatmaya veya öldürme hakkına sahiptir; ve hatta üç kez sattıktan sonra özgür bırakabilir.
4:2; Baba, oğlunu üç defadan fazla başkasına satmışsa, oğul babadan alınarak azad edilir.
4:3; Bir baba son doğan oğlu, bir insandan çok canavara benzer, şeklen korkunç derecede bozuksa, öldürülebilir.
Yahudi dini "3=Üç yaşında "evliliğe izin veriyor

İşte 2500 yıl ve evvelinden yakın tarihimize kadar “babanın gözünde evladın değeri” bu kadar da değil, kendi ırzına geçtiği gibi bir de başkasına satıyor o da aynısını yapıyor.
Bu gün yok mu?
ABD dizileri yayınlayan bazı kanallarda, bu şekilde çocuklarını elektrik vererek, kablo, hortum, odunla döverek cinsel ilişkiye razı eden ebevenlerini öldüren çocukları ve ergenleri konu alan “Killer Kids” adlı diziler, TLC kanalında balina insanları dinleyin ve %96’sının “benzeri tecavüz istismar mağdurları olduklarını işiteceksiniz.

Günümüz Kürt ve Arap Yezidileri (Sabiler) halen kızlarını bir dönüm arazi fiyatına satmaktadırlar. O parayı babalarına ödeyen kızlar satıştan kurtulabilmektedirler. Oysa sekiz-dokuz yaşlarında satılan çocukların bu parayı nasıl temin edebilecekleri de ayrı bir sorun teşkil etmektedir. Kız çocukları bebek iken “beşik kertmesi, berdel gibi geleneklerle evlenecekleri kişi belirlenmektedir. Başlık parası ödemeyen damat ve ona kaçan kız birlikte “töre cinayeti” adı altında öldürülmekte ve devlet bunlara ceza indirimi uygulamaktadır. 
A.R.Colon ile P.A COLON’un “A History of Children” adlı kitapların da eski Sabilerin “yamyam” oldukları tespit edilmiştir. Kitabın ifadesi aynen şöyledir;
İfadenin İngilizcesi;
“During a religious festival of the Ancient Sabeans, the Sabeans pressed grapes and slaughtered a male newborn who was then "boiled and deboned; the flesh was rolled in flour, oil, saffron, raisins, and spices and then over-baked. It was eaten by the priests during the ceremony to Shemal.”
Türkçesi;
“Eski Sabilerin dini bayramlarında üzümleri ezip şıralarını çıkartırlar, yeni doğmuş erkek bebeği etleri kemiklerinden ayrılıncaya kadar kaynatırlardı. Kaynatılmış eti unla yoğurup, yağ, safran, baharat ekleyip fırına veriyorlardı. Hazırlanan yemek(!) Şemal bayramında rahip tarafından yeniliyordu.” 
Kaynak; A.R. Colón with P.A. Colón, A History of Children: A Socio-cultural Survey Across Millennia, Greenwood Press, Westport, CT (2001), pp. 42 (endnote omitted). Available through: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-(Bu link 12 yıldan eski olduğundan kitap bulunamamaktadır.)
Yukarıda Sabiler yani eski Babil halkı Aramilerin günümüzden dört bin yıl önce yamyam olduklarını, çekirdek aile içi ensest evlendiklerini, oğullarıyla homoseksüel ilişki yaşadıklarını, çocuklarını sütten kesildikten sonra köle olarak sattıklarını öğrendik. Bu sapkınlıklar hala yok olmamıştır. Bu gün Sabi dinleri temelli Habeş İnciline inanan Etiyopya, Sudan, Somali gibi ülkelerde keçi ile dahi evlilik haberlerine rastlıyoruz.
Mufakatat yazımı bu siteden Türkçeye çevirdim
İSLAMİ FETVA NET’TEN PEDOFİLİ YASALARI
Soru 1809             
İran Zerdüşt kitabı Avesta'da günahlardan arınmak için  "Kethüdada=Yardımcılı cinsel İlişki" geleneğinde, tapınakta kutsal ateş önünde, baba-kız-
Ana-oğul ilişkisi ibadet olarak yapılırdı. Zerdüşt mollaları bunda yardımcı olurlardı.. Kethüda=Yardımcı adının da kaynağı bu olsa gerek. Bunun aynısı Eski Yunan ve tüm Avrupa'da mevcuttu. Kynk, Baby Sacrification for Mother Goddess kitabını bulan okusun.
Geçici Bilimsel Araştırma ve Fetva Komitesi (Dini Kararlar), yüksek din alimleri komitesine gönderilen soru gözden geçirildikten sonra 3/51453 ve 7/5/1421(İslami takvim) tarih 1809 karar numarası ile yayınlanan fetvada;
“Soru; Bu günlerde özellikle evliliklerde “mufa’katat” özellikle çocuklara yaygın olarak uygulanır. (Mufa-katat edebi olarak “uylukların arasında yerleştirmek” şeklinde çevrilir, erkeklik organını çocuğun uylukları arasına yerleştirmek demektir.) Allah ondan razı olsun peygamberin Müminlerin anası Ayşe’ye mufa’katat uyguladığı konusunda alimlerin görüşü nedir?”
Cevap; Konuyu inceledikten sonra komitenin cevabı aşağıdaki gibidir;
Peygamber altı yaşında olan nişanlısı Ayşe ile yaşının küçüklüğü nedeniyle karıkocalık ilişkisi yapamadığından mufakatat yapmıştır. Bu peygamberin niçin öteki erkekler gibi cinsel organını kontrol edemeyip, onun (Ayşe) uylukları arasına erkeklik organını sürterek masaj yapmasını açıklar.
Ayetullah Ruhullah Humeyni- iran Yüksek Önderi , Ulu Şia Ayetullah,1979-89’da resmi ifadesinde şöyle demiştir;
“Bir adam, bebek kadar küçük bir çocukla cinsel arzularını dindirebilir. Ancak, içeri giriş yapmamalıdır. Bebeği anal yoldan kullanmak helaldir(Şeriatça izin verilkmiştir.) Eğer adam giriş yapar, çocuğa zarar verirse, ömrü boyunca onun geçimini sağlamak zorundadır. Ancak bu kız onun sürekli evlenebileceği dört kadından birisi olarak sayılamaz. Adamın bu kızın kız kardeşi ile evlenmesi uygun değildir. Kızın adet görme yaşına geldiğinde babasının evinden ziyade kocasının evinde evlendirilmesi uygundur. Çok küçükken kızını evlendiren babanın cennette sürekli bir yeri olacaktır.”
Humeyni, “Tahrir El Vesile 4.cilt Dar-ul Elm- Kum İran 1990”

“Ergen bir erkeğin henüz süt emme yaşında olan küçük bir kızdan hoşlanması veya penisini uylukları arasına yerleştirerek mufakatat yapması, onu öpmesi yasal değildir.”
Ayetü Allah El Humeyni’nin Tahrir el Vesile”si sayfa 241, numara 12
Genç erkeklerin veya kızların tam cinsel coşku içinde olduklarında, yasal evlilik yaşına gelmeden önce evlendirilmemelidirler. Bu ilahi yasaya karşı olmaktır. Niçin ergenlik yaşının altında kız ve erkeklerin evlenmeleri yasaktır, çünkü, radyo dinlemelerine ve cinsel arzuları coşturan müzik dinlemelerine izin verildiğinden ve yaşlarının küçüklüğündendir.
“Küçük Yeşil Kitap” “Ayetullah Humeyni’nin Deyişleri” Bantam Books
Muhammet Ayşe’yi, dinen erkek kardeş olduğu babası Ebubekir’den istemek için onu rüyasında gördüğünü, Ebubekir’in gönülsüz olduğunu görünce de bunun bir peygamberlik hakkı olduğunu söylemiştir.
Buhari, C-7Kitap 58, Numara 235; Ayşe Anlattı; Peygamber bana, “sen bana rüyamda bir parça ipek üzerinde iki kez gösterildiğinde birisi bana “bu senin eşin dedi”. Resmin örtüsünü açtığımda gördüğüm sendin. Dedim ki, Bu Allah’tan’dır ve olacaktır”
Buhari C.7. Kitap62,Mumara 18; Ursa anlattı; “Peygamber, Ayşe ile evlilik iznini Ebu bekir’den istedi. Ebubekir, “sen benim erkek kardeşimsin” dedi.
Peygamber de, “Allah’ın kitabında ve dininde sen benim kardeşimsin ama o (Ayşe) evlilik için bana helaldir, dedi”
Arap hukukunda başkasına söz verilmiş bir dişi ile evlilik yasal değildi. Daha önceden Ebu bekir, Cübeyir Mutim’e Ayşe için söz vermişti.
Allah’ın peygamberinin varlığında Ayşe, kendisine oynamaları için göndermiş olabileceğini düşündüğü oyun arkadaşlarıyla birlikte bebekleriyle oyunlar oynadığını bildirdi.
Sahih Buhari C.8 Kitap 73 Numara 151; Ayşe anlattı; Peygamberin varlığında benimle oynayan kız arkadaşlarımla birlikte bebeklerimle oynardık.
Peygamber içeri girdiğinde onlar saklanırlardı ama peygamber benimle oynamaları için onları çağırırdı.(Oyuncak bebekler ve benzeri imajlar yasaktı ama Ayşe henüz ergen kız olmadığından oynamasına izin veriliyordu) Fatih El Bari S.143 C-13)

Sahih Buhari C.7 Kitap 62 Numara 163,118; Ayşe anlattı; Peygamber, cami bahçesinde oynayan Etiyoplalılara bakarken vücudunun üst kısmını örten Rida adlı elbisesiyle örterdi. Doyuncaya kadar onları seyrettim. Böylece bu örnekten benim eğlenceye muhtaç ne kadar düşkün, küçük, ergenliğe erişmemiş bir çocuk olduğumu çıkartabilirsiniz.”


Taberi 7;7 Ayşe dedi; Allah’ın İmran kızı Meryem’e bahşetmediği özelliklere sahiptim. Kendimi abartmamak için bunu arkadaşlarıma söylemezdim. Bunlar nelerdi? Diye biri sordu. Ayşe cevapladı; Melek benim benzerliğimi indirdi; Peygamber benimle evlendiğinde yedi yaşındaydım, evlendiğinde bakireydim, evliliğim dokuz yaşımda tamamlandı, o benimle dokuz yaşımda evlendi, hiçbir adam beni onunla paylaşmadı, onunla aynı yorgan altındayken vahiy geldi.
Rus kaynaklarında bir esir erkek çocuğunu
seks kölesi olarak satan bir Osmanlı esir tüccarı

İSLAM PEYGAMBERİ MUHAMMED
BÖLÜM 1 MEKKE
Bir Arap elli yaşlarında olduğunda bir şeyh veya olgun adam olarak görülür.
Muhammet, Ayşe altı yaşındayken Mekke’de evlendi ve o ona 53 yaşındayken Medine’de katıldı. O, onunla cinsel ilişkiye başaldığında Ayşe henüz bebeklerle oynuyordu ve dokuz yaşındaydı.
Bu peygamberin hayatını ve hadislerini yazan İbni İshak, Taberi, Buhari ve Müslim hadislerinde bu orijinal hikaye anlatılmıştır. İbni Kesir ve İbni Kayyım’ın Kuran tefsir çalışmalarına da başvurulabilir.(İbni Kesir –Peygamber Muhammet’in Hayatı (Sire el Nebeviyye), Cilt 2. Profesör Trevor Le Gassick tarafından tercüme edilmiş, Garnet Publishing Limited, U.K. tarafından yayınlanmıştır. The Center for Muslim Contribuation to Civilization, 2000. Sayfalar 93-94)

(İbni El Kayyım El Cuaziye, Zad-ul Ma’ad fi Hadyi Kayri-l ‘Ibad (Allah’ın En İyi İbadetçisinden Ahret İçin Hazırlıklar) Celal Ebaulrub tarafından tercüme edildi. (Medina Publishers&Distributors, Aralık  2000) Cilt 1.Sayfalar 157-158)
Muhammed, Ayşe ile yedi yaşında bir çocukken Mekke’de evlendi, dokuz veya on yaşındayken de Medine’de onunla yaşadı. Evlendiğinde o sadece bir bakireydi. Babası Ebubekir onu, peygambere verdi ve peygamber Ayşe’ye dört yüz dirhem verdi.(İbni İshak Siret-ül Resülullah=Peygamberin Hayatı) Alfred Guillaume tarafından tercüme edildi (Oxford University Press S.792)
TaberiVII/7 “ Peygamber Hatice’nin ölümünden sonra Ayşe ile Hicretten üç yıl önce Mekke’de evlendi. Altı yaşındaydı.
Peygamber Muhammet'ten 1.200 yıl önce Tevrat ezberlemeye başlayan Yahudiler, bu ayetlere uygun olarak 3.300 yıldır
aile içi, baba-kız-ana-oğul dahil olmak üzere süte emen çocuklarıyla ilişkiye giriyorlardı.
Muhammet, pedofili olsa da çıtayı biraz yükseltmiştir işte. Ama o daistismar mağduru olduğu için başkalarından hıncını almak istemiş midir bilinmez.

Taberi IX/128 “Peygamber Ayşe ile evlendiğinde o çok gençti ve henüz karıkocalık ilişkisine hazır değildi.(El Taberi Tarihi; Toplumun Kuruluşu) M.V.McDonald tarafından tercüme edildi,W.Montgommery Watt tarafından dip not eklendi.(State Univ. Of New York Press,Albany 1990)C-9;SAYFALAR 129-130)
Buhari C.5 Kitap 58 Numara 236; Hişam’ın babası anlattı;  Peygamber Medine’ye hicret etmeden üç yıl önce Hatice öldü. Orada iki yıl kadar kaldıktan sonra Ayşe ile evlendiğinde o henüz altı yaşında bir kızdı ve onunla karıkoca olduğunda Ayşe dokuz yaşındaydı.
İslamda Pedofili ve Vahşilik
Jennifer King
18.7.2005

İslam’da Pedofili Yasaldır.

Nitelikli İslam yasası olan ve kayıtlı hadis geleneklerine uygun olarak  “mükemmel örnek” olan peygamber geleneklerine bağlı sünnete göre ‘Boşanma’ başlıklı sure 65’de yasa pedofiliyi emretmektedir.
İçerik, boşanmada ve tekrar evlenmede bekleme dönemlerini işlemektedir. Kur’an erkeklere adet dönemlerinin başlangıcından bitmesine kadar üç ay beklemeyi emretmektedir.
(4.Bu kadınların menapoz dönemlerinde iddet süresi üç aydır;VE ADET OLMAYACAKTIR. Bunlar hamileyseler yüklerini bırakıncaya kadar bekleyeceklerdir ve kim Allah’a takva ile bağlanırsa Allah ona işini kolay kılacaktır) Kuran 65;4 (Talak Suresi 4)
(5. Bu sana Allah’ın indirdiği bir emirdir, kim Allah’a takva ile bağlanırsa Allah onun günahlarını bağışlayacaktır ve onun ödülünü arttıracaktır. Kur’an 65;4
Kuran Duha Suresi 93;6 ayet tefsiri E.H.Yazır.
Buradaki rivayete göre de peygamber amcası Ebu Talip tarafından "cinsel istismar mağduru olarak büyümüştür.
Yani bu bir Sami toplum geleneğidir.

İSLAMİ HUKUK
İslami hukuk, Kur’an kurallarına ve “mükemmel örnek” olan peygamberin sünnetine, hadislerine, gelenekleri temeli üstüne kuruludur. Bütün Müslümanlar “mükemmel örnek” Muhammet’i sözde, düşüncede taklit etmek zorundadır. Örnek insan olarak Muhammet’e hürmek etmek, İslam’ın insanlık için daima en iyi düzen olduğuna, İslam hukukunun bütün dünyadaki dinleri, kültürleri ve yasaları iptal edecek şekilde düzenlenmiştir.

“Mükemmel olma” sözünün tanımı; Sahih Buhari C.7. S.64. kelimenin kökü “dakala’dır”. Hans-Wehr Arapça-İngilizce Sözlük s 273; Girmek, delmek, içine işlemek, karıkoca olmak, bir dişi ile cinsel ilişkiye girmek anlamlarına gelir.

Q&A İSLAM’DAN PEDOFİLİ YASALARI
Soru;22442; Genç kızlarla evlilik üzerine talimatlar
Soru;12708 regl olmaya başlamamış bir kızla evlenmek uygun mudur?
Cevap; Ergenlik çağına gelmemiş bir kızla evlenmek şeriate göre uygundur, bu ulemalar arasında fikirbirliğine dayanılarak anlatılmıştır.
1-      Allah der ki (Anlamın açıklanması);
Talak 65;4“ Âdetten kesilen kadınlarınızın iddet bekleme sürelerinde kuşkuya düşerseniz, onların iddetleri üç aydır. Hiç âdet görmemiş(ergenleşmemiş) kadınların süreleri de böyledir. Gebe olan kadınların süreleri ise yüklerini bırakmalarına kadardır. Kim Allah'tan sakınırsa, O ona işinde bir kolaylık nasip eder.”
Bu ayette Allah’In ”hiç adet görmemiş” yani “ergenlik/adet görme çağına erişmemiş” yaşta olmaktan bahseder. Bekleme süresini “üç ay” olarak tespit eder.  Bu açıkça gösterir ki, adet görme çağına gelmemiş küçük bir kızla evliliğe izin verilebilir”.
Soru; 27305; On üç yaşında bir kızla evliliğe izin verilebilir mi?
Peygamber (Allah’ın barışı ve duası onunla olsun) Ayşe (Allah ondan razı olsun) ile altı yaşında evlendi ve dokuz yaşında karıkoca oldu ve peygamber ellinin üstündeydi.
El Buhakri(3894) ve Müslim(1422) Ayşe’nin anlattığı söylenildi; Peygamber (SAV) BENİMLE ALTI YAŞIMDAYKEN EVLENDİ ve evlilik işini yaptığında dokuz yaşındaydım.
Ayşe (R.A) anlattı; Peygamber (SAV) onunla evlendiğinde altı yaşındaydı ve evlendiklerinde dokuz yaşındaydı, Ayşe onunla dokuz yıl kaldı.
Ergenlik yaşına erişmemiş olsaydı, babasının ona sormadan ona evlilik ayarlama hakkı vardı. Küçük kızlarla evlilik yasalarına göre kızın koruyucusu ve ve kocası arasında kıza zarar vermeyeceğine dair bir anlaşma yapılırdı. Anlaşma olmazsa, Ahmet ve Ubeyd, kız evlilik çağı olan dokuz yaşına geldiğinde, ona, evliliğin rızaya dayalı olmadığını söyleyebilirlerdi. Ama bu kimin daha genç olduğuna bakılarak uygulanamazdı. Dokuz yaşından önce bir kız olan Ayşe’nin bir yasak veya yaş sınırı koyabileceğine dair bir hadis yoktur.
Soru 8981; Henüz ergenlik çağına erişmemiş bir küçük kızın zinadan suçlu bulunmasında ceza sınırı nedir?
Cevap;El Kurtubi der ki; Bütün dinlerin takipçileri dediler ki zina yasaklanmıştır; hiçbir din buna izin veremez. Çünkü İslam’ın beş temel ilkesi, şöyle ki, yaşamı, dini,soyu,hakkı ve zenginliği koruma ilkelerinden birine karşı işlenen suçu onura ve soya dayalı olacağından cezalandırma en ağır cezalandırma olacaktır.
 Kurtubi Tefsiri 24/20,21
1-Bir kadın önceden evlenmişse örneğin, karıkocalık ilişkisine dayalı yasal bir evlilik yapmışsa onun cezası taşlanarak öldürülmektir.
2-Kadın evli olsa da henüz evlilik ilişkisi yaşamamışsa, kocası onunla karıkoca olmamışsa cezası yüz kırbaç ve bir yıllığına toplumdan atılmaktır. Eğer zinacı kadın ve erkek ergenlik yaşından küçükseler, bütün ulemalara göre cezalandırma yoktur.
Humeyni Tahriri El Vesile kitabı PDF sayfa resmi

BÖLÜM 2 MEDİNE
İshak 281; “Peygamber Medine’ye geldiğinde yaşı elli üç tü.”
M.S.Mayıs 623/Hicri 1,Allah’ın elçisi Ayşe ile karıkoca oldu. Bu, Du El Kade (Mayıs-Haziran 623), bazı hesaplamalara göre de Medine’ye gelişinden sekiz ay sonra veya yedi ay sonra Şevval (Nisan-Mayıs) ayındaydı. O, Hatice’nin ölümünden sonra, hicretten üç yıl sonra onunla evlendi. O zamanlar altı veya başkalarına göre de yedi yaşındaydı. (Taberi Tarihi; The Foundation of the Community, Volume VII, pp. 6-7]  
Peygamber Ayşe ile peygamberliğinin onuncu yılından sonra, göçten üç yıl önce Şevval ayında evlendi. Karıkoca olduğunda ise o dakuz yaşındaydı.
İbn Ümeyr el Wakıdi’ye göre; Ayşeden peygamber onunla evlendiğinde o dedi ki; Peygamber kızlarıyla bizi bıraktı ve Medine’ye göç etti. Medine’ye vardıktan sonra Zeyd bin Harise ile temsilcisi Ebu Rafi’yi birlikte bize gönderdi. Annemle bir sedyenin üstünde oturuyorduk, annem bağırmaya başladı; Vah benim gelin kızım işte Medine’ye geldik, ve Ebubekir’in çocuklarıyla kaldım ve o Muhammet’e gitti.
Sonra meşgul olduğu yer olan cami etrafında evimizi kurduk burası sonradan onun karılarına da ev olacaktı. Birkaç gün Ebu Bekirin evinde kaldık, sonra Ebubekir peygambere, “Ey Allah’In elçisi, eşinle karıkocalık işini yapmaktan seni ne alıkoymaktadır?” Dedi.
Peygamber Sadak (gelinlik hediyesi) dedi. Ebubekir ona 12,5 onsluk altın verdi ve peygamberi bizim eve gönderdi. Karıkocalık işini, o öldükten sonra yaşadığım yer olan evimde tamamlamıştık.  The History of Al-Tabari: Biographies of the Prophet’s Companions and Their Successors, Volume XXXIX, pp. 171-173  
Taberi 9;131 “ Dallara kurulmuş salıncakta sallanırken annem yanıma geldi ve beni indirdi. Hemşirem beni aldı, biraz suyla yüzümü sildi ve bana rehberlik etmeye başladı. Ben kapıdayken o durduğunda nefesimi çeviremedim. Evimizde yatağın üstünde oturan Muhammed’e getirilmiştim. Annem beni onun kucağına oturttu. Diğer kadın ve erkekler evden ayrıldılar. Peygamber benimle karıkocalığını tamamladığında ben dokuz yaşındaydım.”
Buhari, C-5Kitap 58 Nuamra 234; Ayşe anlattı; Peygamber benimle nişanlandığında altı yaşındaydım. Medine’ye gittiğimde Beni El Haris bin Hazrec’in evinde kaldık. Hastalandım ve saçlarım döküldü. Sonra saçlarım yeniden çıktı ve annem Um Ruman, ben arkadaşlarımla salıncakta sallanırken geldi. Beni çağırdı ve bana ne yapacağını bilmeden ona gittim. Beni elimden tuttu ve evin kapısında dikiltti. Nefessiz kalmıştım ve sonra nefesim açıldı, iyileştim. Biraz su ile yüzümü sildi ve onunla başımı ovaladı. Sonra beni evin içine götürdü. Evde bana, “iyi şanslar, Allah korusun” diyen Ensari kadınlarını görmüştüm. Annem beni onlara teslim etti, onlar beni evlilik için hazırladılar. Beklemediğim anda Allah’ın peygamberi bana öğleden önce gelmişti, annem elimden tuttu ve ona teslim ettiğinde dokuz yaşında bir kızdım.

Kadın Elbisesi İçinde Peygamberin Vahiy Alması Hadisleri (İki ayrı yorumu var)

Bukhari:V5B57N119  Peygamberin Ayşe ile yatma sırası geldiğinde gündüzden insanlar peygambere hediyeler gönderirlerdi. Ayşe dedi ki, diğer eşleri, ikinci eşi Ümmü Seleme’nin(Um anne demektir) dairesinde toplandılar ve dediler;”Um, Ayşe’nin sırası için insanlar günüdüzden peygambere hediyeler göndermişler, bizler de onun kadar hediylerden hoşlanıyoruz. Peygambere söyle de insanlar kim olduğumuza bakmadan sıramız geldiğinde bize de hediyeler göndersinler.
Um, peygambere bunu söyledi ve o yüzünü uzağa çevirdi. Peygamber Um’a döndü ve o isteği tekrar iletti. Peygamber tekrar yüzünü çevirdi. Üçüncü defadan sonra peygamber dedi, “Um, Ayşe’ye zarar vererek bana sıkıntı yaratma, Allah için, O HARİÇ, İLAHİ VAHİYLER BANA BAŞKA KADININ YORGANI ALTINDAYKEN ASLA GELMİYOR.

Sahih Buhari Hadis Numarası 2393 Cilt başlığı “İncelik ve Zerafet” Konu Başlığı, “Eşlerin Arkadaşlarına Neler Bahşedildi?” İsmail anlattı, erkek kardeşi anlattı, Süleyman anlattı, Urwe’nin oğlu Hişam anlattı, onun babası anlattı, Ayşe anlattı ve onunla alakalı olarak peygamberin eşleri iki gruba ayrılmışlardı.
Grubun biri Ayşe, Hafsa, Safiye ve Sevde’den oluşuyordu, Umm Seleme ve diğerleri de öteki grubu oluşturuyordu. Müslümanlar peygamberin Ayşe’ye olan aşkını öğrendiklerinden ona hediye göndermek istiyorlardı ve bazen peygamber onları Ayşe’nin evine teslim etmekte gecikiyordu.
Ummü Seleme yanlısı grup, Ümmü Seleme’ye gelerek, peygamberin insanlara kim olduğuna bakılmaksızın kendileri için de hediyeler alıp ona vermelerini söylemesini istediler
Böylece Um Seleme peygambere gitti ve arkadaşlarının isteklerini iletti. O da cevap vermedi. Peygamberin cevabını sorduklarında o da “cevap vermedi” dedi. Tekrar gidip isteklerini iletmesini söylediler ve peygamber onda dedi ki;
“Beni Ayşe ile rahatsız etmeyin, ondan başkasının elbisesi içindeyken asla vahiy gelmiyor”
Üç yaşında Fatıma sultan "2" yılda dört koca eskitiyor. Bu Osmanlı sarayı.

Bu hadisin Kuran Dehr/İnsan Suresi 21. Ayet tefsiri E.H.Yazır) cennete erkeklerin kadın gibi gözleri sürmeli, bilezikli, yeşil ipek elbiseli, küpeli, gidecekleri anlatılıyor. Elmalılı sadece ayet ifadesine yorum olarak vermiş.

Yıllar sonra şişman ve yaşlı peygamber “BİR BEBEK KIZ” istedi.
İbni İshak; Suheyli,2;9 Yunus İbni İshak’tan riyayet ve kayıt edildiğine göre peygamber onu (Um’mul Fadl)  önünde yavaş yavaş yürürken gördü ve dedi ki; “Büyüdüğünde ben de sağ olursam onunla evleneceğim”(Başvuru 10-S.311)
Abbas‘ın kızı Um Habibe’yi süt emme çağındayken gördü ve dedi; “Ben sağ iken büyürse onunla evleneceğim.” (Müsned Ahmed, Numara 25636)
Çocuklar Yoksa Bir Hayvanla Yapınız;
Bir adam, deve, koyun, inek ve benzeri hayvanlarla cinsel ilişkiye girebilir. Ancak, orgazm olduktan sonra hayvanı öldürmelidir. Kendi köyünde o hayvanın etini satamaz ceza olarak sadece komşu köyde satabilir.
Ayetullah Humeyni, Tahrir El Vesile C.4. Darul Elm Kum İran 1990
Biri, bir ineği, koyunu veya deveyi anal yoldan kullanırsa sidiği ve dışkısı kirlenmiş olacaktır ve sütü tüketilemez olacaktır. Hayvan olabildiğince c,çabuk öldürülmeli ve yakılmalıdır.
Küçük Yeşil Kitap Ayetullah Humeyni’nin Siyasi, Felsefi, Dini ve Sosyal Deyişleri. ISBN Numarası 0-553-14032-9,Sayfa 43
Türkçeleştiren
Alaedin Yavuz

PEDOPHILIA LAWS FROM ISLAMIC-FATWA.NET  
Tevrat Kral Saul kitabı
Saul'un oğlu Yonatan'ın"pasif eşcinsel" kölesi
Davut peygamberi böyle resmetmişler.

Question 1809
After the permanent committee for the scientific research and fatwahs (religious decrees) reviewed the question forwarded by the grand scholar of the committee with reference number 1809 issued on 3/5/1453 and 7/5/1421 (Islamic calendar)  
Question: ‘It has become widespread these days, and especially during weddings, the habit of mufa’khathat of the children. (mufa’khathat - literally translated, it means “placing between the thighs” which means placing the male member between the thighs of a child) What is the opinion of scholars, knowing full well that the prophet, the peace of Allah be upon him, also practiced the “thighing” of Aisha - the mother of believers - may Allah be pleased with her.’  
Answer: After studying the issue, the committee has answered as follows:
As for the prophet, thighing his fiancée Aisha when she was six years of age and not able to consummate the relationship due to her small age. That is why the Prophet used to place his male member between her thighs and massage it, as the prophet had control of his male member not like other men.  
Ayatollah Ruhollah Khomeini, The Supreme Leader of Iran, the Shia Grand Ayatollah, 1979-89 said in his official statements:
"A man can quench his sexual lusts with a child as young as a baby. However, he should not penetrate. Sodomizing the baby is halal (allowed by sharia). If the man penetrates and damages the child, then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl’s sister. It is better for a girl to marry when her menstruation starts, and at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven."
Khomeini, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990  
 “It is not illegal for an adult male to 'thigh' or enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to place his penis between her thighs, and to kiss her.”
Ayatu Allah Al Khumaini's "Tahrir Al wasila" p. 241, issue number 12  
"Young boys or girls in full sexual effervescence are kept from getting married before they reach the legal age of majority. This is against the intention of divine laws. Why should the marriage of pubescent girls and boys be forbidden because they are still minors, when they are allowed to listen to the radio and to sexually arousing music?"
"The Little Green Book" "Sayings of the Ayatollah Khomeini", Bantam Books

MUHAMMAD, THE PROPHET OF ISLAM
PART 1 MECCA  
An Arab is regarded as an old man, a sheik, when he is fifty.
Muhammad married Aisha when she was six years old in Mecca and she joined him in Medina three years later when he was 53. He began having sex with Aisha when she was nine years old and still playing with dolls.  
This is the original story told by the ONLY valid biographers of Muhammad and Islam, Ibn Ishaq and Tabari, and the hadiths of Bukhari and Muslim. Refer also to the works of the Qur’an commentators Ibn Kathir and Ibn Qayyim. (Ibn Kathir, The Life of the Prophet Muhammad (Al-Sira al-Nabawiyya), Volume II, translated by professor Trevor Le Gassick, Garnet Publishing Limited, UK. The Center for Muslim Contribution to Civilization, 2000. pp. 93-94)
 (Ibn Qayyim Al-Juaziyyah, Zad-ul Ma’ad fi Hadyi Khairi-l ‘Ibad (Provisions for the Hereafter, From the Guidance of Allah’s Best Worshipper) translated by Jalal Abualrub, [Madinah Publishers & Distributors, December 2000] Volume I, pp. 157-158)  
Muhammad said that he had dreamed of Aisha before demanding her from her father, and his own brother in Islam, Abu Bakr, claiming special ‘prophets rights’ when Abu Bakr was reluctant to give her to him.  
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 235: Narrated 'Aisha: That the Prophet said to her, "You have been shown to me twice in my dreams. I saw you pictured on a piece of silk and someone said to me, 'This is your wife.' When I uncovered the picture, I saw that it was yours. I said, 'If this is from Allah, it will be done."  
Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 18: Narrated 'Ursa: The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother!"
The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."  
Marriage to a female already offered to another was illegal in Arab law. Abu
Bakr had already arranged for Aisha to marry Djubayr Mutim.  
Yahuydi dini "3=üç yaşında "evliliğe izin veriyor.

Muhammad married ‘A’isha in Mecca when she was a child of seven and lived with her in Medina when she was nine or ten. She was the only virgin that he married. Her father, Abu Bakr, married her to him and the apostle gave her four hundred dirhams. (Ibn Ishaq, Sirat Rasulullah (The Life of Muhammad) translated by Alfred Guillaume [Oxford University Press, p. 792)  
Tabari VII:7 “The Prophet married Aisha in Mecca three years before the Hijrah, after the death of Khadija. At the time she was six.”
Tabari IX:128  “When the Prophet married Aisha, she was very young and not yet ready for consummation.” [The History of Al-Tabari: The Foundation of the Community] translated by M.V. McDonald annotated by W. Montgomery Watt [State University of New York Press, Albany 1987], Volume VII, pp. 6-7) (The History of Al-Tabari: The Last Years of the Prophet, translated and annotated by Ismail K. Poonawala [State University of New York Press, Albany 1990], Volume IX, pp. 129-130)  
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 236: Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old.

Pedophilia and Bestiality In Islam


 By Jennifer King 
2005/07/18
Pedophilia is legal in Islam.
The law ordering pedophilia is in chapter 65, entitled ‘The Divorce’ and qualified by Islamic law, which is based on the sunnah, the ‘perfect example’ of Muhammad recorded in the hadiths, traditions. The context deals with the issue of the waiting period for divorce, and remarriage. The Quran orders Muslim men to wait a period of three months in the case of women who either are no longer menstruating or haven’t yet started their menstrual cycles.  
وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا
 (4. Those in menopause among your women, for them the `Iddah, if you have doubt, is three months; AND FOR THOSE WHO HAVE NO MENSTRUATION. And for those who are pregnant, their `Iddah is until they lay down their burden; and whosoever has Taqwa of Allah, He will make his matter easy for him.)
(5. That is the command of Allah, which He has sent down to you; and whosoever has Taqwa [fear] of Allah, He will expiate from him his sins, and will increase his reward.) Qur’an chapter 65:4
Tahrir El Vesile-İran Medeni ve Ticaret Şeri Hukuk Kitabı
Üç yaşında süt emen çocuğa cinsel taciz serbest

ISLAMIC LAW  
Islamic law is based on the rules of the Qur’an and the sunnah, the ‘perfect example’ of Muhammad, the Muslim prophet, recorded in the hadiths, traditions. All Muslims are ordered to imitate Muhammad’s ‘perfect example’ in thought, word and deed. They are ordered to regard Muhammad as the ideal human being and Islam as the best system for humanity forever, a system that Islamic law orders must rule the world and abolish all other religions, cultures and laws.  
The definition of the word consummate: In Sahih Bukhari, vol. 7, #64, the root word used is dakhala. Hans-Wehr Arabic-English Dictionary p273: it means ‘to enter, to pierce, to penetrate, to consummate, cohabit, to have sex with a female’.

PEDOPHILIA LAWS FROM ISLAM Q&A
(www.islam-qa.com)
Question #22442: The ruling on marrying young girls
Question #12708: Is it acceptable to marry a girl who has not yet started her menses?
Answer: Marriage to a young girl before she reaches puberty is permissible according to sharee’ah, and it was narrated that there was scholarly consensus on this point. 
1 – Allaah says (interpretation of the meaning): 
“And those of your women as have passed the age of monthly courses, for them the ‘Iddah (prescribed period), if you have doubt (about their periods), is three months; and for those who have no courses [(i.e. they are still immature) their ‘Iddah (prescribed period) is three months likewise” [al-Talaaq 65:4] 
In this verse we see that Allaah states that for those who do not menstruate – because they are young and have not yet reached the age of puberty – the ‘iddah in the case of divorce is three months. This clearly indicates that it is permissible for a young girl who has not started her periods to marry.   
Question #27305: Is it permissible to marry a thirteen year old girl? 
The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married ‘Aa’ishah (may Allaah be pleased with her) when she was six years old, and he consummated the marriage with her when she was nine, and at that time he was over fifty. 
Al-Bukhaari (3894) and Muslim (1422) narrated that ‘Aa’ishah said: The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married me when I was six years old and consummated the marriage with me when I was nine.    
It was narrated from ‘Aa’ishah (may Allaah be pleased with her) that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married her when she was six years old, he consummated the marriage with her when she was nine and she stayed with him for nine years.  
If she has not reached the age of puberty, then her father has the sole right to arrange her marriage and does not have to ask her permission. With regard to the wedding-party of a young married girl at the time of consummating the marriage, if the husband and the guardian of the girl agree upon something that will not cause harm to the young girl, then that may be done. If they disagree, then Ahmad and Abu ‘Ubayd say that once a girl reaches the age of nine then the marriage may be consummated even without her consent, but that does not apply in the case of who is younger.There is nothing in the hadeeth of ‘Aa’ishah to set an age limit or to forbid that in the case of a girl who is able for it before the age of nine.  
Question #8981: What is the punishment for a girl found guilty of adultery if she has not even reached her puberty - she is still a minor?  
Answer: Al-Qurtubi said: The followers of all religions are agreed that adultery is forbidden; no religion regards it as permissible. Hence the punishment for it is one of the most severe punishments, because it is a crime against honour and lineage, which is one of the five basic principles that Islam seeks to protect, namely life, religion, lineage, reason and wealth. 
Tafseer al-Qurtubi, 24/20, 21
1 – If a woman has been previously married i.e., a legitimate marriage with her has been consummated, then her punishment is to be stoned to death.
2 – If the woman is a virgin i.e., she is not married yet or the marriage contract has been done but her husband has not yet consummated the marriage with her – then the punishment is one hundred lashes and exile from her country for a year. If the adulterer or adulteress is a minor below the age of puberty, then there is no punishment to be carried out, according to all scholars

PART 2 MEDINA
Ishaq:281  “When the Apostle came to Medina he was fifty-three.” 
“In May, 623 A.D./A.H. 1, Allah’s Messenger consummated his marriage to Aisha. This was in Dhu al-Qa‘dah (May-June 623) eight months after his arrival in Medina according to some accounts, or in Shawwal (April-May 623) seven months after his arrival according to others. He had married her in Mecca three years before the Hijrah, after the death of Khadijah. At that time she was six or according to other accounts, seven years old. [The History of Al-Tabari: The Foundation of the Community, Volume VII, pp. 6-7]  
The Prophet married ‘A’ishah in Shawwal in the tenth year after the [beginning of his] prophethood, three years before Emigration. He consummated the marriage in Shawwal, eight months after Emigration. On the day he consummated the marriage with her she was nine years old.
According to Ibn ‘Umayr al-Waqidi: ‘A’ishah was asked when the Prophet consummated his marriage with her, and she said: The Prophet left us and his daughters behind when he emigrated to Medina. Having arrived at Medina, he sent Zayd b. Harithah and his client Abu Rafi’ for us. I was sitting in the litter together with my mother, and she started exclaiming "Alas, my daughter, alas you bride!” We then arrived at Medina, and I stayed with Abu Bakr’s children, and Abu Bakr went to the Prophet.
The latter was then busy building the mosque and our homes around it, where he later housed his wives. We stayed in Abu Bakr’s house for a few days; then Abu Bakr asked the Prophet "O Messenger of Allah, what prevents you from consummating the marriage with your wife?" The Prophet said "The bridal gift (sadaq)." Abu Bakr gave him the bridal gift, twelve and a half ounces of gold, and the Prophet sent for us. He consummated our marriage in my house, the one where I live now and where he passed away.’ The History of Al-Tabari: Biographies of the Prophet’s Companions and Their Successors, Volume XXXIX, pp. 171-173  
Tabari IX:131 “My mother came to me while I was being swung on a swing between two branches and got me down. My nurse took over and wiped my face with some water and started leading me. When I was at the door she stopped so I could catch my breath. I was brought in while Muhammad was sitting on a bed in our house. My mother made me sit on his lap. The other men and women got up and left. The Prophet consummated his marriage with me in my house when I was nine years old.”  
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 234: Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six years. We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew again and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me.
She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became alright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me for the marriage. Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.  
'A'isha reported that she used to play with dolls in the presence of Allah's Messenger (may peace be upon him) and when her playmates came to her they left (the house) because they felt shy of Allah's Messenger (may peace be upon him), whereas Allah's Messenger (may peace be upon him) sent them to her. [Sahih Muslim, Book 031, Number 5981]  
Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151: Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)  
Sahih al-Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 163, 118: Narrated 'Aisha: The
Prophet was screening me with his Rida' (garment covering the upper part of the body) while I was looking at the Ethiopians who were playing in the courtyard of the mosque. I continued watching till I was satisfied. So you may deduce from this event how a little girl who has not reached the age of puberty who is eager to enjoy amusement should be treated in this respect.  
Muhammad claimed that he received his revelations from Allah while he was in bed with this little girl and while he was wearing her clothes...  
Tabari VII:7  Aisha said, “There are special features in me that have not been in any woman except for what Allah bestowed on Maryam bt. Imran. I do not say this to exalt myself over any of my companions.’ ‘What are these?’ someone asked. Aisha replied, ‘The angel brought down my likeness; the Messenger married me when I was seven; my marriage was consummated when I was nine; he married me when I was a virgin, no other man having shared me with him; Inspiration came to him when he and I were in a single blanket.  
Bukhari:V5B57N119  “The people used to send presents to the Prophet on the day of Aisha’s turn [for sex]. Aisha said, ‘His other wives gathered in the apartment of Um Salama [wife number two] and said, “Um, the people send presents on the day of Aisha’s turn and we too love the good presents just as much as she does. You should tell Allah’s Apostle to order the people to send their presents to him regardless of whose turn it may be.”
Um repeated that to the Prophet and he turned away from her. When the Prophet returned to Um, she repeated the request again. The Prophet again turned away. After the third time, the Prophet said, “Um, don’t trouble me by harming Aisha, for by Allah, the Divine Inspiration never came to me while I was under the blanket of any woman among you except her.”  

Sahih Bukhari, Hadith Number: 2393 Volume Title, “Grace and its Virtues.” Chapter Title, “What was Granted to the Companions and the Wives.” Narrated by Ismail, narrated by his brother, narrated by Sulaiman,  narrated  by Hisham Ibn Urwah, narrated by his father, narrated by Aisha, who related  that the wives of the prophet were divided into two groups.
One group consisted of Aisha, Hafsa, Safiya and Sawdah while the other group consisted of Um Salamah and the rest of the women that belonged to the prophet. The Muslims had learned of the great love that the prophet had for Aisha so that if one of them had a gift he desired to give to the prophet, he would delay giving it until the prophet came to Aisha’s house.
Then the group who sided with Um Salamah came to Um Salamah and asked her to tell the prophet that he should command the people that if any of them had a gift to give to the prophet, they should give it him in whatever house of his wives the prophet was in at the time.
So Um Salamah went and talked with the prophet but he did not respond to her. When the group asked her what the prophet said she told them that he did not respond. So they asked her to go talk to him again until he responds. Then the prophet said to her, “Do not hurt me with Aisha, for the inspiration did not come upon me when I was wearing a woman’s clothes (Thowb) except that of Aisha.”  http://hadith.al-islam.com/Display/Display.asp?hnum=2393&doc=0    
Years later, fat and elderly, Muhammad wanted to claim A BABY GIRL.
Ibn Ishaq: Suhayli, 2.79: In the riwaya of Yunus Ibn Ishaq recorded that the apostle saw her (Ummu’l-Fadl) when she was baby crawling before him and said, ‘If she grows up and I am still alive I will marry her.’ (ref.10, p. 311)  
Muhammad saw Um Habiba the daughter of Abbas while she was fatim (age of nursing) and he said, "If she grows up while I am still alive, I will marry her." (Musnad Ahmad, Number 25636)  
If there are no children available, an animal will do:
A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.
Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990  
"If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure, and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and burned."
The Little Green Book, Sayings of Ayatollah Khomeini, Political,
Philosophical, Social and Religious, ISBN number 0-553-14032-9, page 47

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.