MUFAKATAT KONUSUNUN KAYNAĞI OLAN İNTERNET SİTESİ YAZISI
Açıklama;
Mufa, Arapça Uyluk kemiği, yani diz kapağından kalçaya bacağı bağlayan kemiktir. Mufa’katat, adetli kadınlar veya Araplarda yaygın olan süt emen bebek veya ergen olmayan, gelişmemiş çocuklarla zevk evliliklerinde cinsel ve anal bölgelere giriş yapmadan sürtme yollu mastürbasyonun adıdır. Aslında bu bile çocukları korumak için getirilmiş bir çıta yükseltme olayıdır.
Talmud kitabında ve Humeyni yasalarında “üç yaş altı bebeklerle” evlilik geleneği vardır, yazılarımda bunları işledim, dilimize çevirilmiş halleriyle yayınladım.
Mufa, Arapça Uyluk kemiği, yani diz kapağından kalçaya bacağı bağlayan kemiktir. Mufa’katat, adetli kadınlar veya Araplarda yaygın olan süt emen bebek veya ergen olmayan, gelişmemiş çocuklarla zevk evliliklerinde cinsel ve anal bölgelere giriş yapmadan sürtme yollu mastürbasyonun adıdır. Aslında bu bile çocukları korumak için getirilmiş bir çıta yükseltme olayıdır.
Talmud kitabında ve Humeyni yasalarında “üç yaş altı bebeklerle” evlilik geleneği vardır, yazılarımda bunları işledim, dilimize çevirilmiş halleriyle yayınladım.
Mufakatat dokuz yaşına kadar bebekleri ve çocukları bu yolla korumayı
amaçlamaktadır. Pedofili, çocuklarla evlilik, bebek sevicilik, kulamparalık
gelenekleri eski Yunanda, Anadolu'da ve bütün dünyada var olan bir sapkınlıktı
ve bu gün de vardır. Aşağıdaki çeviri yazı her ne kadar İslam ve peygamberini
hedef almışsa da bunun bu yazıyı yazanın ülkesinde de olduğu hakkında belge
bulmak zor değildir, yazılarımda vardır.
Bu yazının yayınlanma amacı, hızla şeriat düzenine doğru yol aldığımız
bu günlerde, dış dünyanın bize bakışını sergilemektir.
Bırakın ülkemizin ve siyasilerimizin dünya lideri olmasını, dünyanın en
aşağı insanı ilan edilmekten öte gitmemektedirler. Yurt dışında bir Müslüman
hangi ülkeden olursa kaldın sürekli kendini savunmada bulmaktradır ve herkes ne
yazık ki bizleri sapık, bebek sevici, oğlancı, Lut kavmi olarak görmektedirler.
Arkası kesilmeyen ekonomik krizlerle yoksulluğa asırlardır mahkum
edilen insanımız yurt dışına çıkıp kendisine hangi gözle bakıldığını öğrenme olanağı
bulamamaktadır. Başka milletlerdeki gelişmeleri takip edemeyen, eğitimsiz, bırakılmakta,
tekke ve cemat şeyhlerinin, imamlarının vereceği bir tas çorbaya muhtaç
edilmektedirler.
Şimdi size, peygamberin Ayşe ile evliliğinin pedofili evliliğinin
İslami değil, o coğrafyada binlerce yıldır değişmeyen bir gelenek olduğunu
anlatan bir yazıyı veriyorum.
Bunları okuduktan sonra peygamber Muhammet üzerinden İslama ve Müslüman
ülke vatandaşlarına dinsiz, ateist olsalar bile aynı nedenle saldırılmasının ne
kadar saçma olduğunu göreceksiniz, bu satırdan sonra öğreneceğiniz bilgiler
sizi diğer toplumlar hakkında da bilinçlendirecek ve kimse karşısında
ezilmeyeceksiniz.
Bilgi en büyük silahtır.
Batılılar, bilgileriyle bizim başımıza bizden görünen kendi
işbirlikçilerini getirerek, bizi bize kırdırarak ülkelerimiz rahatça
sömürmektedirler, tek kursun atmadan bilgiyle bizi çaresiz bırakmaktadırlar,
okuyunuz, öğreniniz, diğer yazılarımda da bu konuda yedi ceddinize yetecek
bilgi vardır.
Peygamber Muhammet’in pedofilik yani küçük yaşta çocukla olan
evliliğinin İslam ile hiçbir bağı yoktur. Binlerce yıllık, Sümer, Hint, Mısır,
İran, Grek medeniyetlerinde sütten kesildikten sonra adet görmeyen kız
çocukları, aynı şekilde bıyıkları terleyinceye kadar erkek çocukları ile cinsel
ilişki gelenekleri vardır ve bu günde devam etmektedir.
Altıncı yüzyılda Roma imparatoru Jüstinyen (Ayasofya’yı yaptıran ve
Hristiyanlığı TEK RESMİ DİN” ilan eden) yedi göbek akraba evliliğini ve
homoseksüelliği yasaklamasına rağmen, çocuklarla cinsellik hakkında bir
düzenleme yapmamıştır.
Justinyen I. San Vitale Basilikası Ravenna İtalya 527-565 İmparator oldu. Eşcinselleri yaktı, yedi göbek akraba evlilik yasağı getirdi. |
Tevrat ve İncilde de, Kur’anda da düzenleme yoktur.
Tevrat’ta kızlarda evlilik adet görme yaşı (9 ile 13 arası), erkeklerde
ihtilam olma hali (12-14) olarak belirtilmiştir. Peygamberin de Ayşe ile olan
evliliği bu geleneğe uygundur. Sadece Talak (Boşama) S. 4’de, “adet olma çağına
gelmemiş kadının boşanması” ifadesi ile aybaşı öncesi kız çocukları ile evlilik
geleneği ifade edilmiştir.
Ama hiçbir Kuran ayeti, ille de “peygamber altı yaşında nikah kıydı,
dokuz yaşında gerdeğe girdi, siz de böyle evleneceksiniz” diye ne bir ayet ne
bir hadis vardır.
Aşağıda da okuyacağınız hadisler, ayetler, tamamıyla, İslam öncesi
Arapların geleneklerini ifade etmektedirler.
Bu gelenekleri “peygamber sünneti, ensar (yardımcı) sünneti, sahabe
(arkadaş) sünneti" diye anlatanları araştırdığınızda kökenleri Babil Talmuduna
inanan Mezopotamya Yahudilerine, Sabilere, Keldanilere ve Katolik Hristiyan
toplumundaki çağdaş değişimlerden nasibini almamış, Müslüman görünen ama
Tevrat-İncil Hristiyan, Yahudi geleneklerine bağlı “devşirilmemiş devşirmelere”
ulaşırsınız. Bu gelenekler Rönesans çağına kadar bütün batı dünyasında,
Rusya’da dahi yaşayan bir gelenekti.
Kız ve erkek çocukları, büyük, küçükbaş hayvanlar ile kümes
hayvanlarını dahi “babanın köleleri ve karıları olarak kabul eden” Babil dini
geleneklerine göre yapılmış Hammurabi’nin Babil yasaları, Yahudi, Hristiyan ve
Müslüman gelenekleri olarak halen yürürlüktedir.
Edwin M. Yamauchi’nin yazdığı
“Gnostic Ethics and Mandeans Origins” (Gnostik
Ahlak ve Mandean (Sabi) Kökenleri) adlı kitapta (S.20.Prg.3) “Böhling
Sabiler ve öteki Gnostiklerin Tevrat ve İncil’e bağlı kaldıklarını Tufan, Sodom
ve Gomora konularına bakarak ifade etmektedir. Aynı yazar, Adem’ ve Vahiyler
bölümlerinin Sabiler ile Suriye-Filistin vaftiz çemberine dayandığını ifade
etmektedir.
Yazının İngilizcesi;
“In Hammurabi’s Code, “The father was acknowledged as the supreme head of this unit [family]. Codes 192, 193, and 195 are explicit regarding the harsh penalties that would befall any child who did not bestow appropriate honor and respect on the father who reared him. A son could lose a tongue, an eye, or fingers, depending on the circumstances of the offense. The father’s absolute authority extended to a right to use his children as payment of or collateral for debts. He could sell them into slavery or servitude. Still, parental power was not unbridled. Code 117, for instance, . . imposed a three-year limit to this slavery.”
“In Hammurabi’s Code, “The father was acknowledged as the supreme head of this unit [family]. Codes 192, 193, and 195 are explicit regarding the harsh penalties that would befall any child who did not bestow appropriate honor and respect on the father who reared him. A son could lose a tongue, an eye, or fingers, depending on the circumstances of the offense. The father’s absolute authority extended to a right to use his children as payment of or collateral for debts. He could sell them into slavery or servitude. Still, parental power was not unbridled. Code 117, for instance, . . imposed a three-year limit to this slavery.”
A.R.Colon ile P.A COLON’un “A
History of Children” adlı kitapların da Saafa 18-19’da babanın çocuklar
üzerindeki vesayetleri düzenlenmiştir;
Babil kralı Hammurabi’nin
Yasa tabletlerinde “Baba ailenin en
üstün kişisi olarak tanımlanır”. Madde 192-193 ve 195’te Babasına karşı
gelen veya onurunu zedeleyecek iş yapan çocuğa kesin en ağır cezalar
verilmektedir. Bu cezalara göre çocuk,
dilini, bir gözünü veya babasını incitmenin derecesine göre parmaklarını kaybedebilir.
Babanın otoritesi çocuklarını ücret
karşılığında veya paralel olarak borçları karşılığında kullanma hakkına
kadar uzanır. Onları kölelik ve esaret
için satabilir. Hala babanın gemleri dizginlenmemiştir ve madde 117’de “üç yılla
sınırlı olmak üzere köleliğe maruz
bırakabilir.”
Şimdi 2500 yıl önceki Roma 12 Tablet Yasalarında Babanın Hakları;
Tablet 4; Babanın ve Evliliğin Hakları;
4:1; Bir baba, yasal
evlilikten doğan oğlunu yaşatmaya veya öldürme hakkına sahiptir; ve
hatta üç kez sattıktan sonra özgür bırakabilir.
4:2; Baba, oğlunu üç defadan
fazla başkasına satmışsa, oğul babadan alınarak azad edilir.
4:3; Bir baba son doğan oğlu,
bir insandan çok canavara benzer, şeklen korkunç derecede bozuksa,
öldürülebilir.”
İşte 2500 yıl ve evvelinden yakın
tarihimize kadar “babanın gözünde evladın değeri” bu kadar da değil, kendi
ırzına geçtiği gibi bir de başkasına satıyor o da aynısını yapıyor.
Bu gün yok mu?
ABD dizileri yayınlayan bazı kanallarda,
bu şekilde çocuklarını elektrik vererek, kablo, hortum, odunla döverek cinsel
ilişkiye razı eden ebevenlerini öldüren çocukları ve ergenleri konu alan
“Killer Kids” adlı diziler, TLC kanalında balina insanları dinleyin ve %96’sının
“benzeri tecavüz istismar mağdurları olduklarını işiteceksiniz.
Günümüz Kürt ve Arap Yezidileri (Sabiler) halen kızlarını bir dönüm arazi fiyatına satmaktadırlar. O parayı babalarına ödeyen kızlar satıştan kurtulabilmektedirler. Oysa sekiz-dokuz yaşlarında satılan çocukların bu parayı nasıl temin edebilecekleri de ayrı bir sorun teşkil etmektedir. Kız çocukları bebek iken “beşik kertmesi, berdel gibi geleneklerle evlenecekleri kişi belirlenmektedir. Başlık parası ödemeyen damat ve ona kaçan kız birlikte “töre cinayeti” adı altında öldürülmekte ve devlet bunlara ceza indirimi uygulamaktadır.
A.R.Colon ile P.A COLON’un “A History of Children” adlı
kitapların da eski Sabilerin “yamyam” oldukları tespit edilmiştir. Kitabın
ifadesi aynen şöyledir;
İfadenin İngilizcesi;
İfadenin İngilizcesi;
“During a religious festival of the Ancient Sabeans, the
Sabeans pressed grapes and slaughtered a male newborn who was then "boiled
and deboned; the flesh was rolled in flour, oil, saffron, raisins, and spices
and then over-baked. It was eaten by the priests during the ceremony to
Shemal.”
Türkçesi;
“Eski Sabilerin dini bayramlarında üzümleri ezip şıralarını
çıkartırlar, yeni doğmuş erkek bebeği
etleri kemiklerinden ayrılıncaya kadar kaynatırlardı. Kaynatılmış eti unla
yoğurup, yağ, safran, baharat ekleyip fırına veriyorlardı. Hazırlanan
yemek(!) Şemal bayramında rahip tarafından yeniliyordu.”
Kaynak; A.R. Colón with P.A. Colón, A History of Children: A
Socio-cultural Survey Across Millennia, Greenwood Press, Westport, CT (2001),
pp. 42 (endnote omitted). Available through: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-(Bu
link 12 yıldan eski olduğundan kitap bulunamamaktadır.)
Yukarıda Sabiler yani eski Babil halkı Aramilerin günümüzden
dört bin yıl önce yamyam olduklarını, çekirdek aile içi ensest evlendiklerini,
oğullarıyla homoseksüel ilişki yaşadıklarını, çocuklarını sütten kesildikten
sonra köle olarak sattıklarını öğrendik. Bu sapkınlıklar hala yok olmamıştır.
Bu gün Sabi dinleri temelli Habeş İnciline inanan Etiyopya, Sudan, Somali gibi
ülkelerde keçi ile dahi evlilik haberlerine rastlıyoruz.
Mufakatat yazımı bu siteden Türkçeye çevirdim
İSLAMİ FETVA NET’TEN
PEDOFİLİ YASALARI
Soru 1809
Geçici Bilimsel Araştırma ve Fetva Komitesi (Dini Kararlar), yüksek din
alimleri komitesine gönderilen soru gözden geçirildikten sonra 3/51453 ve
7/5/1421(İslami takvim) tarih 1809 karar numarası ile yayınlanan fetvada;
“Soru; Bu günlerde özellikle evliliklerde “mufa’katat” özellikle çocuklara yaygın olarak uygulanır. (Mufa-katat edebi olarak “uylukların arasında yerleştirmek”
şeklinde çevrilir, erkeklik organını çocuğun uylukları arasına yerleştirmek
demektir.) Allah ondan razı olsun peygamberin
Müminlerin anası Ayşe’ye mufa’katat uyguladığı konusunda alimlerin görüşü
nedir?”
Cevap; Konuyu inceledikten sonra komitenin cevabı aşağıdaki gibidir;
Peygamber altı yaşında olan nişanlısı
Ayşe ile yaşının küçüklüğü nedeniyle karıkocalık ilişkisi yapamadığından
mufakatat yapmıştır. Bu peygamberin niçin öteki erkekler gibi cinsel
organını kontrol edemeyip, onun (Ayşe) uylukları arasına erkeklik organını sürterek
masaj yapmasını açıklar.
Ayetullah Ruhullah Humeyni- iran Yüksek Önderi , Ulu Şia Ayetullah,1979-89’da
resmi ifadesinde şöyle demiştir;
“Bir adam, bebek kadar küçük bir
çocukla cinsel arzularını dindirebilir. Ancak, içeri giriş yapmamalıdır.
Bebeği anal yoldan kullanmak
helaldir(Şeriatça izin verilkmiştir.) Eğer adam giriş yapar, çocuğa zarar
verirse, ömrü boyunca onun geçimini sağlamak zorundadır. Ancak bu kız onun sürekli
evlenebileceği dört kadından birisi olarak sayılamaz. Adamın bu kızın kız
kardeşi ile evlenmesi uygun değildir. Kızın adet görme yaşına geldiğinde babasının
evinden ziyade kocasının evinde evlendirilmesi uygundur. Çok küçükken kızını
evlendiren babanın cennette sürekli bir yeri olacaktır.”
Humeyni, “Tahrir El Vesile 4.cilt Dar-ul Elm- Kum İran 1990”
“Ergen bir erkeğin henüz süt emme
yaşında olan küçük bir kızdan hoşlanması veya penisini uylukları arasına yerleştirerek mufakatat yapması, onu
öpmesi yasal değildir.”
Ayetü Allah El Humeyni’nin Tahrir el Vesile”si sayfa 241, numara 12
Genç erkeklerin veya kızların tam cinsel coşku içinde olduklarında, yasal
evlilik yaşına gelmeden önce evlendirilmemelidirler. Bu ilahi yasaya karşı
olmaktır. Niçin ergenlik yaşının altında kız ve erkeklerin evlenmeleri yasaktır,
çünkü, radyo dinlemelerine ve cinsel arzuları coşturan müzik dinlemelerine izin
verildiğinden ve yaşlarının küçüklüğündendir.
“Küçük Yeşil Kitap” “Ayetullah Humeyni’nin Deyişleri” Bantam Books
Muhammet Ayşe’yi, dinen erkek kardeş olduğu babası Ebubekir’den istemek
için onu rüyasında gördüğünü, Ebubekir’in
gönülsüz olduğunu görünce de bunun bir peygamberlik
hakkı olduğunu söylemiştir.
Buhari, C-7Kitap 58, Numara 235; Ayşe
Anlattı; Peygamber bana, “sen bana
rüyamda bir parça ipek üzerinde iki kez gösterildiğinde birisi bana “bu senin eşin
dedi”. Resmin örtüsünü açtığımda gördüğüm sendin. Dedim ki, Bu
Allah’tan’dır ve olacaktır”
Buhari C.7. Kitap62,Mumara 18; Ursa anlattı; “Peygamber, Ayşe ile evlilik
iznini Ebu bekir’den istedi. Ebubekir, “sen benim erkek kardeşimsin” dedi.”
Peygamber de, “Allah’ın kitabında ve dininde sen benim kardeşimsin ama o (Ayşe) evlilik için bana helaldir,
dedi”
Arap hukukunda başkasına söz verilmiş bir dişi ile evlilik yasal değildi.
Daha önceden Ebu bekir, Cübeyir Mutim’e
Ayşe için söz vermişti.
Allah’ın peygamberinin varlığında Ayşe, kendisine oynamaları için göndermiş
olabileceğini düşündüğü oyun arkadaşlarıyla birlikte bebekleriyle oyunlar
oynadığını bildirdi.
Sahih Buhari C.8 Kitap 73 Numara 151; Ayşe anlattı; Peygamberin varlığında benimle oynayan kız arkadaşlarımla birlikte
bebeklerimle oynardık.
Peygamber içeri girdiğinde onlar saklanırlardı ama peygamber benimle
oynamaları için onları çağırırdı.(Oyuncak bebekler ve benzeri imajlar yasaktı ama
Ayşe henüz ergen kız olmadığından oynamasına izin veriliyordu) Fatih El
Bari S.143 C-13)
Sahih Buhari C.7 Kitap 62 Numara 163,118; Ayşe anlattı; Peygamber, cami
bahçesinde oynayan Etiyoplalılara bakarken vücudunun üst kısmını örten Rida
adlı elbisesiyle örterdi. Doyuncaya kadar onları seyrettim. Böylece bu örnekten
benim eğlenceye muhtaç ne kadar düşkün, küçük, ergenliğe erişmemiş bir çocuk
olduğumu çıkartabilirsiniz.”
Taberi 7;7 Ayşe dedi; Allah’ın İmran kızı Meryem’e bahşetmediği özelliklere
sahiptim. Kendimi abartmamak için bunu arkadaşlarıma söylemezdim. Bunlar nelerdi?
Diye biri sordu. Ayşe cevapladı; Melek benim benzerliğimi indirdi; Peygamber
benimle evlendiğinde yedi yaşındaydım, evlendiğinde bakireydim, evliliğim dokuz
yaşımda tamamlandı, o benimle dokuz yaşımda evlendi, hiçbir adam beni onunla
paylaşmadı, onunla aynı yorgan altındayken vahiy geldi.
Rus kaynaklarında bir esir erkek çocuğunu seks kölesi olarak satan bir Osmanlı esir tüccarı |
İSLAM PEYGAMBERİ MUHAMMED
BÖLÜM 1 MEKKE
Bir Arap elli yaşlarında olduğunda bir şeyh veya olgun adam olarak görülür.
Muhammet, Ayşe altı yaşındayken Mekke’de
evlendi ve o ona 53 yaşındayken Medine’de katıldı. O, onunla cinsel ilişkiye başaldığında Ayşe henüz bebeklerle oynuyordu ve
dokuz yaşındaydı.
Bu peygamberin hayatını ve hadislerini yazan İbni İshak, Taberi, Buhari ve Müslim hadislerinde bu orijinal hikaye
anlatılmıştır. İbni Kesir ve İbni Kayyım’ın
Kuran tefsir çalışmalarına da başvurulabilir.(İbni Kesir –Peygamber Muhammet’in
Hayatı (Sire el Nebeviyye), Cilt 2. Profesör Trevor Le Gassick tarafından
tercüme edilmiş, Garnet Publishing Limited, U.K. tarafından yayınlanmıştır. The
Center for Muslim Contribuation to Civilization, 2000. Sayfalar 93-94)
(İbni El Kayyım El Cuaziye, Zad-ul Ma’ad fi Hadyi Kayri-l ‘Ibad (Allah’ın
En İyi İbadetçisinden Ahret İçin Hazırlıklar) Celal Ebaulrub tarafından tercüme
edildi. (Medina Publishers&Distributors, Aralık 2000) Cilt 1.Sayfalar 157-158)
Muhammed, Ayşe ile yedi yaşında bir çocukken Mekke’de evlendi, dokuz
veya on yaşındayken de Medine’de onunla yaşadı. Evlendiğinde o sadece bir
bakireydi. Babası Ebubekir onu, peygambere verdi ve peygamber Ayşe’ye dört yüz
dirhem verdi.(İbni İshak Siret-ül Resülullah=Peygamberin Hayatı) Alfred
Guillaume tarafından tercüme edildi (Oxford University Press S.792)
TaberiVII/7 “ Peygamber Hatice’nin ölümünden sonra Ayşe ile Hicretten üç
yıl önce Mekke’de evlendi. Altı yaşındaydı.
Taberi IX/128 “Peygamber Ayşe ile evlendiğinde o çok gençti ve henüz
karıkocalık ilişkisine hazır değildi.(El Taberi Tarihi; Toplumun Kuruluşu)
M.V.McDonald tarafından tercüme edildi,W.Montgommery Watt tarafından dip not
eklendi.(State Univ. Of New York Press,Albany 1990)C-9;SAYFALAR 129-130)
Buhari C.5 Kitap 58 Numara 236; Hişam’ın babası anlattı; Peygamber Medine’ye hicret etmeden üç yıl
önce Hatice öldü. Orada iki yıl kadar kaldıktan sonra Ayşe ile evlendiğinde o henüz altı yaşında bir kızdı ve onunla
karıkoca olduğunda Ayşe dokuz yaşındaydı.
İslamda Pedofili ve Vahşilik
Jennifer King
18.7.2005
İslam’da Pedofili Yasaldır.
Nitelikli İslam yasası
olan ve kayıtlı hadis geleneklerine uygun olarak “mükemmel örnek” olan peygamber geleneklerine
bağlı sünnete göre ‘Boşanma’ başlıklı sure 65’de yasa pedofiliyi emretmektedir.
İçerik, boşanmada ve
tekrar evlenmede bekleme dönemlerini işlemektedir. Kur’an erkeklere adet
dönemlerinin başlangıcından bitmesine kadar üç ay beklemeyi emretmektedir.
(4.Bu kadınların menapoz
dönemlerinde iddet süresi üç aydır;VE ADET OLMAYACAKTIR. Bunlar hamileyseler
yüklerini bırakıncaya kadar bekleyeceklerdir ve kim Allah’a takva ile
bağlanırsa Allah ona işini kolay kılacaktır) Kuran 65;4 (Talak Suresi 4)
(5. Bu sana Allah’ın
indirdiği bir emirdir, kim Allah’a takva ile bağlanırsa Allah onun günahlarını
bağışlayacaktır ve onun ödülünü arttıracaktır. Kur’an 65;4
Kuran Duha Suresi 93;6 ayet tefsiri E.H.Yazır. Buradaki rivayete göre de peygamber amcası Ebu Talip tarafından "cinsel istismar mağduru olarak büyümüştür. Yani bu bir Sami toplum geleneğidir. |
İSLAMİ HUKUK
İslami hukuk, Kur’an kurallarına ve “mükemmel örnek” olan peygamberin
sünnetine, hadislerine, gelenekleri temeli üstüne kuruludur. Bütün Müslümanlar “mükemmel
örnek” Muhammet’i sözde, düşüncede taklit etmek zorundadır. Örnek insan olarak
Muhammet’e hürmek etmek, İslam’ın insanlık için daima en iyi düzen olduğuna,
İslam hukukunun bütün dünyadaki dinleri, kültürleri ve yasaları iptal edecek
şekilde düzenlenmiştir.
“Mükemmel olma” sözünün tanımı; Sahih
Buhari C.7. S.64. kelimenin kökü “dakala’dır”.
Hans-Wehr Arapça-İngilizce Sözlük s 273; Girmek,
delmek, içine işlemek, karıkoca olmak, bir dişi ile cinsel ilişkiye girmek anlamlarına
gelir.
Q&A İSLAM’DAN PEDOFİLİ YASALARI
Soru;22442; Genç kızlarla evlilik üzerine talimatlar
Soru;12708 regl olmaya başlamamış bir kızla evlenmek uygun mudur?
Cevap; Ergenlik çağına gelmemiş bir kızla evlenmek şeriate göre uygundur,
bu ulemalar arasında fikirbirliğine dayanılarak anlatılmıştır.
1-
Allah der ki (Anlamın açıklanması);
Talak 65;4“ Âdetten kesilen kadınlarınızın iddet bekleme sürelerinde
kuşkuya düşerseniz, onların iddetleri üç aydır. Hiç âdet görmemiş(ergenleşmemiş)
kadınların süreleri de böyledir. Gebe olan kadınların süreleri ise
yüklerini bırakmalarına kadardır. Kim Allah'tan sakınırsa, O ona işinde bir
kolaylık nasip eder.”
Bu ayette Allah’In ”hiç adet görmemiş” yani “ergenlik/adet görme çağına
erişmemiş” yaşta olmaktan bahseder. Bekleme süresini “üç ay” olarak tespit
eder. Bu açıkça gösterir ki, adet görme
çağına gelmemiş küçük bir kızla evliliğe izin verilebilir”.
Soru; 27305; On üç yaşında bir kızla evliliğe izin verilebilir mi?
Peygamber (Allah’ın barışı ve duası onunla olsun) Ayşe (Allah ondan razı
olsun) ile altı yaşında evlendi ve dokuz yaşında karıkoca oldu ve peygamber
ellinin üstündeydi.
El Buhakri(3894) ve Müslim(1422) Ayşe’nin anlattığı söylenildi; Peygamber
(SAV) BENİMLE ALTI YAŞIMDAYKEN EVLENDİ ve evlilik işini yaptığında dokuz
yaşındaydım.
Ayşe (R.A) anlattı; Peygamber (SAV) onunla evlendiğinde altı yaşındaydı ve
evlendiklerinde dokuz yaşındaydı, Ayşe onunla dokuz yıl kaldı.
Ergenlik yaşına erişmemiş olsaydı, babasının ona sormadan ona evlilik ayarlama hakkı vardı. Küçük
kızlarla evlilik yasalarına göre kızın koruyucusu ve ve kocası arasında kıza
zarar vermeyeceğine dair bir anlaşma yapılırdı. Anlaşma olmazsa, Ahmet ve
Ubeyd, kız evlilik çağı olan dokuz yaşına geldiğinde, ona, evliliğin rızaya
dayalı olmadığını söyleyebilirlerdi. Ama bu kimin daha genç olduğuna bakılarak
uygulanamazdı. Dokuz yaşından önce bir kız olan Ayşe’nin bir yasak veya yaş
sınırı koyabileceğine dair bir hadis yoktur.
Soru 8981; Henüz ergenlik çağına erişmemiş bir küçük kızın zinadan suçlu
bulunmasında ceza sınırı nedir?
Cevap;El Kurtubi der ki; Bütün dinlerin takipçileri dediler ki zina
yasaklanmıştır; hiçbir din buna izin veremez. Çünkü İslam’ın beş temel ilkesi,
şöyle ki, yaşamı, dini,soyu,hakkı ve zenginliği koruma ilkelerinden birine
karşı işlenen suçu onura ve soya dayalı olacağından cezalandırma en ağır
cezalandırma olacaktır.
Kurtubi Tefsiri 24/20,21
1-Bir kadın önceden evlenmişse örneğin, karıkocalık ilişkisine dayalı yasal
bir evlilik yapmışsa onun cezası taşlanarak öldürülmektir.
2-Kadın evli olsa da henüz evlilik ilişkisi yaşamamışsa, kocası onunla
karıkoca olmamışsa cezası yüz kırbaç ve bir yıllığına toplumdan atılmaktır.
Eğer zinacı kadın ve erkek ergenlik yaşından küçükseler, bütün ulemalara göre
cezalandırma yoktur.
Humeyni Tahriri El Vesile kitabı PDF sayfa resmi |
BÖLÜM 2 MEDİNE
İshak 281; “Peygamber Medine’ye geldiğinde yaşı elli üç tü.”
“M.S.Mayıs 623/Hicri 1,Allah’ın elçisi Ayşe ile karıkoca oldu. Bu, Du
El Kade (Mayıs-Haziran 623), bazı hesaplamalara göre de Medine’ye gelişinden sekiz
ay sonra veya yedi ay sonra Şevval (Nisan-Mayıs) ayındaydı. O, Hatice’nin
ölümünden sonra, hicretten üç yıl sonra onunla evlendi. O zamanlar altı veya
başkalarına göre de yedi yaşındaydı. (Taberi Tarihi; The Foundation of the
Community, Volume VII, pp. 6-7]
Peygamber Ayşe ile peygamberliğinin onuncu yılından sonra, göçten üç yıl
önce Şevval ayında evlendi. Karıkoca olduğunda ise o dakuz yaşındaydı.
İbn Ümeyr el Wakıdi’ye göre; Ayşeden peygamber onunla evlendiğinde o dedi
ki; Peygamber kızlarıyla bizi bıraktı ve Medine’ye göç etti. Medine’ye
vardıktan sonra Zeyd bin Harise ile temsilcisi Ebu Rafi’yi birlikte bize gönderdi.
Annemle bir sedyenin üstünde oturuyorduk, annem bağırmaya başladı; Vah benim
gelin kızım işte Medine’ye geldik, ve Ebubekir’in çocuklarıyla kaldım ve o
Muhammet’e gitti.
Sonra meşgul olduğu yer olan cami etrafında evimizi kurduk burası sonradan
onun karılarına da ev olacaktı. Birkaç gün Ebu Bekirin evinde kaldık, sonra
Ebubekir peygambere, “Ey Allah’In
elçisi, eşinle karıkocalık işini yapmaktan seni ne alıkoymaktadır?” Dedi.
Peygamber Sadak (gelinlik hediyesi)
dedi. Ebubekir ona 12,5 onsluk altın
verdi ve peygamberi bizim eve
gönderdi. Karıkocalık işini, o öldükten sonra yaşadığım yer olan evimde
tamamlamıştık. The History of Al-Tabari:
Biographies of the Prophet’s Companions and Their Successors, Volume XXXIX, pp.
171-173
Taberi 9;131 “ Dallara kurulmuş salıncakta
sallanırken annem yanıma geldi ve beni indirdi. Hemşirem beni aldı, biraz
suyla yüzümü sildi ve bana rehberlik etmeye başladı. Ben kapıdayken o
durduğunda nefesimi çeviremedim. Evimizde
yatağın üstünde oturan Muhammed’e getirilmiştim. Annem beni onun kucağına oturttu. Diğer kadın ve erkekler evden
ayrıldılar. Peygamber benimle karıkocalığını
tamamladığında ben dokuz yaşındaydım.”
Buhari, C-5Kitap 58 Nuamra 234; Ayşe anlattı; Peygamber benimle
nişanlandığında altı yaşındaydım. Medine’ye gittiğimde Beni El Haris bin Hazrec’in
evinde kaldık. Hastalandım ve saçlarım döküldü. Sonra saçlarım yeniden çıktı ve
annem Um Ruman, ben arkadaşlarımla salıncakta sallanırken geldi. Beni çağırdı
ve bana ne yapacağını bilmeden ona gittim. Beni elimden tuttu ve evin kapısında
dikiltti. Nefessiz kalmıştım ve sonra nefesim açıldı, iyileştim. Biraz su ile
yüzümü sildi ve onunla başımı ovaladı. Sonra beni evin içine götürdü. Evde bana,
“iyi şanslar, Allah korusun” diyen Ensari
kadınlarını görmüştüm. Annem beni onlara teslim etti, onlar beni evlilik için
hazırladılar. Beklemediğim anda Allah’ın peygamberi bana öğleden önce gelmişti,
annem elimden tuttu ve ona teslim ettiğinde
dokuz yaşında bir kızdım.
Kadın Elbisesi İçinde Peygamberin Vahiy Alması Hadisleri (İki ayrı yorumu var)
Bukhari:V5B57N119 Peygamberin Ayşe ile yatma sırası geldiğinde gündüzden insanlar peygambere
hediyeler gönderirlerdi. Ayşe dedi ki, diğer eşleri, ikinci eşi Ümmü Seleme’nin(Um
anne demektir) dairesinde toplandılar ve dediler;”Um, Ayşe’nin sırası için
insanlar günüdüzden peygambere hediyeler göndermişler, bizler de onun kadar
hediylerden hoşlanıyoruz. Peygambere söyle de insanlar kim olduğumuza bakmadan sıramız
geldiğinde bize de hediyeler göndersinler.
Um, peygambere bunu söyledi ve o yüzünü uzağa çevirdi. Peygamber Um’a döndü
ve o isteği tekrar iletti. Peygamber tekrar yüzünü çevirdi. Üçüncü defadan
sonra peygamber dedi, “Um, Ayşe’ye zarar vererek bana sıkıntı yaratma, Allah
için, O HARİÇ, İLAHİ VAHİYLER BANA BAŞKA KADININ YORGANI ALTINDAYKEN ASLA
GELMİYOR.
Sahih Buhari Hadis Numarası 2393 Cilt başlığı “İncelik ve Zerafet” Konu Başlığı, “Eşlerin Arkadaşlarına Neler Bahşedildi?” İsmail anlattı, erkek
kardeşi anlattı, Süleyman anlattı, Urwe’nin oğlu Hişam anlattı, onun babası
anlattı, Ayşe anlattı ve onunla alakalı olarak peygamberin eşleri iki gruba
ayrılmışlardı.
Grubun biri Ayşe, Hafsa, Safiye ve Sevde’den oluşuyordu, Umm Seleme ve diğerleri de öteki grubu
oluşturuyordu. Müslümanlar peygamberin Ayşe’ye olan aşkını öğrendiklerinden ona
hediye göndermek istiyorlardı ve bazen peygamber onları Ayşe’nin evine teslim
etmekte gecikiyordu.
Ummü Seleme yanlısı grup, Ümmü Seleme’ye gelerek, peygamberin insanlara kim
olduğuna bakılmaksızın kendileri için de hediyeler alıp ona vermelerini
söylemesini istediler
Böylece Um Seleme peygambere gitti ve arkadaşlarının isteklerini iletti. O
da cevap vermedi. Peygamberin cevabını sorduklarında o da “cevap vermedi” dedi.
Tekrar gidip isteklerini iletmesini söylediler ve peygamber onda dedi ki;
“Beni Ayşe ile rahatsız etmeyin, ondan
başkasının elbisesi içindeyken asla vahiy gelmiyor”
Bu hadisin Kuran Dehr/İnsan Suresi 21. Ayet tefsiri E.H.Yazır) cennete erkeklerin kadın gibi gözleri sürmeli, bilezikli, yeşil ipek elbiseli, küpeli, gidecekleri anlatılıyor. Elmalılı sadece ayet ifadesine yorum olarak vermiş.
Üç yaşında Fatıma sultan "2" yılda dört koca eskitiyor. Bu Osmanlı sarayı. |
Bu hadisin Kuran Dehr/İnsan Suresi 21. Ayet tefsiri E.H.Yazır) cennete erkeklerin kadın gibi gözleri sürmeli, bilezikli, yeşil ipek elbiseli, küpeli, gidecekleri anlatılıyor. Elmalılı sadece ayet ifadesine yorum olarak vermiş.
Yıllar sonra şişman ve yaşlı peygamber “BİR BEBEK KIZ” istedi.
İbni İshak; Suheyli,2;9 Yunus İbni İshak’tan riyayet ve kayıt edildiğine
göre peygamber onu (Um’mul Fadl) önünde yavaş yavaş yürürken gördü ve dedi
ki; “Büyüdüğünde ben de sağ olursam onunla
evleneceğim”(Başvuru 10-S.311)
Abbas‘ın kızı Um Habibe’yi süt emme
çağındayken gördü ve dedi; “Ben sağ
iken büyürse onunla evleneceğim.” (Müsned Ahmed, Numara 25636)
Çocuklar Yoksa Bir Hayvanla Yapınız;
Bir adam, deve, koyun, inek ve benzeri hayvanlarla cinsel ilişkiye
girebilir. Ancak, orgazm olduktan sonra hayvanı öldürmelidir. Kendi köyünde o
hayvanın etini satamaz ceza olarak sadece komşu köyde satabilir.
Ayetullah Humeyni, Tahrir El Vesile C.4. Darul Elm Kum İran 1990
Biri, bir ineği, koyunu veya deveyi anal yoldan kullanırsa sidiği ve dışkısı
kirlenmiş olacaktır ve sütü tüketilemez olacaktır. Hayvan olabildiğince c,çabuk
öldürülmeli ve yakılmalıdır.
Küçük Yeşil Kitap Ayetullah Humeyni’nin Siyasi, Felsefi, Dini ve Sosyal
Deyişleri. ISBN Numarası 0-553-14032-9,Sayfa 43
Türkçeleştiren
Alaedin
Yavuz
PEDOPHILIA LAWS FROM ISLAMIC-FATWA.NET
Tevrat Kral Saul kitabı Saul'un oğlu Yonatan'ın"pasif eşcinsel" kölesi Davut peygamberi böyle resmetmişler. |
Question 1809
After the permanent committee for the scientific research and fatwahs
(religious decrees) reviewed the question forwarded by the grand scholar of the
committee with reference number 1809 issued on 3/5/1453 and 7/5/1421 (Islamic
calendar)
Question: ‘It has become widespread these days, and especially during
weddings, the habit of mufa’khathat of the children. (mufa’khathat - literally
translated, it means “placing between the thighs” which means placing the male
member between the thighs of a child) What is the opinion of scholars, knowing
full well that the prophet, the peace of Allah be upon him, also practiced the
“thighing” of Aisha - the mother of believers - may Allah be pleased with
her.’
Answer: After studying the issue, the committee has answered as follows:
As for the prophet, thighing his fiancée Aisha when she was six years of
age and not able to consummate the relationship due to her small age. That is
why the Prophet used to place his male member between her thighs and massage
it, as the prophet had control of his male member not like other
men.
Ayatollah Ruhollah Khomeini, The Supreme Leader of Iran, the Shia Grand
Ayatollah, 1979-89 said in his official statements:
"A man can quench his sexual lusts with a child as young as a baby.
However, he should not penetrate. Sodomizing the baby is halal (allowed by
sharia). If the man penetrates and damages the child, then he should be
responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not
count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry
the girl’s sister. It is better for a girl to marry when her menstruation
starts, and at her husband's house rather than her father's home. Any father
marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven."
Khomeini, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran,
1990
“It is not illegal for an adult male
to 'thigh' or enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to
place his penis between her thighs, and to kiss her.”
Ayatu Allah Al Khumaini's "Tahrir Al wasila" p. 241, issue number
12
"Young boys or girls in full sexual effervescence are kept from
getting married before they reach the legal age of majority. This is against
the intention of divine laws. Why should the marriage of pubescent girls and
boys be forbidden because they are still minors, when they are allowed to listen
to the radio and to sexually arousing music?"
"The Little Green Book" "Sayings of the Ayatollah
Khomeini", Bantam Books
MUHAMMAD, THE PROPHET OF
ISLAM
PART 1 MECCA
An Arab is regarded as an old man, a sheik, when he is fifty.
Muhammad married Aisha when she was six years old in Mecca and she joined
him in Medina three years later when he was 53. He began having sex with Aisha
when she was nine years old and still playing with dolls.
This is the original story told by the ONLY valid biographers of Muhammad
and Islam, Ibn Ishaq and Tabari, and the hadiths of Bukhari and Muslim. Refer
also to the works of the Qur’an commentators Ibn Kathir and Ibn Qayyim. (Ibn
Kathir, The Life of the Prophet Muhammad (Al-Sira al-Nabawiyya), Volume II,
translated by professor Trevor Le Gassick, Garnet Publishing Limited, UK. The
Center for Muslim Contribution to Civilization, 2000. pp. 93-94)
(Ibn Qayyim Al-Juaziyyah, Zad-ul
Ma’ad fi Hadyi Khairi-l ‘Ibad (Provisions for the Hereafter, From the Guidance
of Allah’s Best Worshipper) translated by Jalal Abualrub, [Madinah Publishers
& Distributors, December 2000] Volume I, pp. 157-158)
Muhammad said that he had dreamed of Aisha before demanding her from her
father, and his own brother in Islam, Abu Bakr, claiming special ‘prophets
rights’ when Abu Bakr was reluctant to give her to him.
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 235: Narrated 'Aisha: That the Prophet
said to her, "You have been shown to me twice in my dreams. I saw you
pictured on a piece of silk and someone said to me, 'This is your wife.' When I
uncovered the picture, I saw that it was yours. I said, 'If this is from Allah,
it will be done."
Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 18: Narrated 'Ursa: The Prophet asked
Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your
brother!"
The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His
Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."
Marriage to a female already offered to another was illegal in Arab law.
Abu
Bakr had already arranged for Aisha to marry Djubayr Mutim.
Muhammad married ‘A’isha in Mecca when she was a child of seven and lived
with her in Medina when she was nine or ten. She was the only virgin that he
married. Her father, Abu Bakr, married her to him and the apostle gave her four
hundred dirhams. (Ibn Ishaq, Sirat Rasulullah (The Life of Muhammad) translated
by Alfred Guillaume [Oxford University Press, p. 792)
Tabari VII:7 “The Prophet married Aisha in Mecca three years before the
Hijrah, after the death of Khadija. At the time she was six.”
Tabari IX:128 “When the Prophet married Aisha, she was very
young and not yet ready for consummation.” [The History of Al-Tabari: The
Foundation of the Community] translated by M.V. McDonald annotated by W.
Montgomery Watt [State University of New York Press, Albany 1987], Volume VII,
pp. 6-7) (The History of Al-Tabari: The Last Years of the Prophet, translated
and annotated by Ismail K. Poonawala [State University of New York Press,
Albany 1990], Volume IX, pp. 129-130)
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 236: Narrated Hisham's father: Khadija
died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two
years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age,
and he consummated that marriage when she was nine years old.
Pedophilia and Bestiality In Islam
By Jennifer King
2005/07/18
Pedophilia is legal in Islam.
The law ordering pedophilia is in chapter 65, entitled ‘The Divorce’ and
qualified by Islamic law, which is based on the sunnah, the ‘perfect example’
of Muhammad recorded in the hadiths, traditions. The context deals with the
issue of the waiting period for divorce, and remarriage. The Quran orders
Muslim men to wait a period of three months in the case of women who either are
no longer menstruating or haven’t yet started their menstrual
cycles.
وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ
فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ
الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل
لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا
(4. Those in menopause among your women, for them the `Iddah, if you
have doubt, is three months; AND FOR THOSE WHO HAVE NO MENSTRUATION. And for
those who are pregnant, their `Iddah is until they lay down their burden; and
whosoever has Taqwa of Allah, He will make his matter easy for him.)
(5. That is the command of Allah, which He has sent down to you;
and whosoever has Taqwa [fear] of Allah, He will expiate from him his sins, and
will increase his reward.) Qur’an chapter 65:4
Tahrir El Vesile-İran Medeni ve Ticaret Şeri Hukuk Kitabı Üç yaşında süt emen çocuğa cinsel taciz serbest |
ISLAMIC LAW
Islamic law is based on the rules of the Qur’an and the sunnah, the ‘perfect
example’ of Muhammad, the Muslim prophet, recorded in the hadiths, traditions.
All Muslims are ordered to imitate Muhammad’s ‘perfect example’ in thought,
word and deed. They are ordered to regard Muhammad as the ideal human being and
Islam as the best system for humanity forever, a system that Islamic law orders
must rule the world and abolish all other religions, cultures and
laws.
The definition of the word consummate: In Sahih Bukhari, vol. 7, #64, the
root word used is dakhala. Hans-Wehr Arabic-English Dictionary p273: it means
‘to enter, to pierce, to penetrate, to consummate, cohabit, to have sex with a
female’.
PEDOPHILIA LAWS FROM ISLAM Q&A
(www.islam-qa.com)
Question #22442: The ruling on marrying young girls
Question #12708: Is it acceptable to marry a girl who has not yet started
her menses?
Answer: Marriage to a young girl before she reaches puberty is
permissible according to sharee’ah, and it was narrated that there was
scholarly consensus on this point.
1 – Allaah says (interpretation of the
meaning):
“And those of your women as have passed
the age of monthly courses, for them the ‘Iddah (prescribed period), if you
have doubt (about their periods), is three months; and for those who have no
courses [(i.e. they are still immature) their ‘Iddah (prescribed period) is
three months likewise” [al-Talaaq 65:4]
In this verse we see that Allaah states that for those who do not
menstruate – because they are young and have not yet reached the age of puberty
– the ‘iddah in the case of divorce is three months. This clearly indicates
that it is permissible for a young girl who has not started her periods to
marry.
Question #27305: Is it permissible to marry a thirteen year old girl?
The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married ‘Aa’ishah
(may Allaah be pleased with her) when she was six years old, and he consummated
the marriage with her when she was nine, and at that time he was over
fifty.
Al-Bukhaari (3894) and Muslim (1422) narrated that ‘Aa’ishah said: The
Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married me when I was six
years old and consummated the marriage with me when I was
nine.
It was narrated from ‘Aa’ishah (may Allaah be pleased with her) that the
Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) married her when she was
six years old, he consummated the marriage with her when she was nine and she
stayed with him for nine years.
If she has not reached the age of puberty, then her father has the sole
right to arrange her marriage and does not have to ask her permission. With
regard to the wedding-party of a young married girl at the time of consummating
the marriage, if the husband and the guardian of the girl agree upon something
that will not cause harm to the young girl, then that may be done. If they
disagree, then Ahmad and Abu ‘Ubayd say that once a girl reaches the age of
nine then the marriage may be consummated even without her consent, but that
does not apply in the case of who is younger.There is nothing in the hadeeth of
‘Aa’ishah to set an age limit or to forbid that in the case of a girl who is
able for it before the age of nine.
Question #8981: What is the punishment for a girl found guilty of adultery
if she has not even reached her puberty - she is still a minor?
Answer: Al-Qurtubi said: The followers of all religions are agreed that
adultery is forbidden; no religion regards it as permissible. Hence the
punishment for it is one of the most severe punishments, because it is a crime
against honour and lineage, which is one of the five basic principles that
Islam seeks to protect, namely life, religion, lineage, reason and
wealth.
Tafseer al-Qurtubi, 24/20, 21
1 – If a woman has been previously married i.e., a legitimate marriage with
her has been consummated, then her punishment is to be stoned to death.
2 – If the woman is a virgin i.e., she is not married yet or the marriage
contract has been done but her husband has not yet consummated the marriage
with her – then the punishment is one hundred lashes and exile from her country
for a year. If the adulterer or adulteress is a minor below the age of puberty,
then there is no punishment to be carried out, according to all scholars
PART 2 MEDINA
Ishaq:281 “When the Apostle came to Medina he was
fifty-three.”
“In May, 623 A.D./A.H. 1, Allah’s Messenger consummated his marriage to
Aisha. This was in Dhu al-Qa‘dah (May-June 623) eight months after his arrival
in Medina according to some accounts, or in Shawwal (April-May 623) seven
months after his arrival according to others. He had married her in Mecca three
years before the Hijrah, after the death of Khadijah. At that time she was six
or according to other accounts, seven years old. [The History of Al-Tabari: The
Foundation of the Community, Volume VII, pp. 6-7]
The Prophet married ‘A’ishah in Shawwal in the tenth year after the
[beginning of his] prophethood, three years before Emigration. He consummated
the marriage in Shawwal, eight months after Emigration. On the day he
consummated the marriage with her she was nine years old.
According to Ibn ‘Umayr al-Waqidi: ‘A’ishah was asked when the Prophet
consummated his marriage with her, and she said: The Prophet left us and his
daughters behind when he emigrated to Medina. Having arrived at Medina, he sent
Zayd b. Harithah and his client Abu Rafi’ for us. I was sitting in the litter
together with my mother, and she started exclaiming "Alas, my daughter,
alas you bride!” We then arrived at Medina, and I stayed with Abu Bakr’s
children, and Abu Bakr went to the Prophet.
The latter was then busy building the mosque and our homes around it, where
he later housed his wives. We stayed in Abu Bakr’s house for a few days; then
Abu Bakr asked the Prophet "O Messenger of Allah, what prevents you from
consummating the marriage with your wife?" The Prophet said "The
bridal gift (sadaq)." Abu Bakr gave him the bridal gift, twelve and a half
ounces of gold, and the Prophet sent for us. He consummated our marriage in my
house, the one where I live now and where he passed away.’ The History of
Al-Tabari: Biographies of the Prophet’s Companions and Their Successors, Volume
XXXIX, pp. 171-173
Tabari IX:131 “My mother came to me while I was being swung on a swing
between two branches and got me down. My nurse took over and wiped my face with
some water and started leading me. When I was at the door she stopped so I
could catch my breath. I was brought in while Muhammad was sitting on a bed in
our house. My mother made me sit on his lap. The other men and women got up and
left. The Prophet consummated his marriage with me in my house when I was nine
years old.”
Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 234: Narrated Aisha: The Prophet engaged
me when I was a girl of six years. We went to Medina and stayed at the home of
Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my
hair grew again and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing
with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing
what she wanted to do to me.
She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was
breathless then, and when my breathing became alright, she took some water and
rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the
house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing
and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me for
the marriage. Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my
mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of
age.
'A'isha reported that she used to play with dolls in the presence of
Allah's Messenger (may peace be upon him) and when her playmates came to her
they left (the house) because they felt shy of Allah's Messenger (may peace be
upon him), whereas Allah's Messenger (may peace be upon him) sent them to her.
[Sahih Muslim, Book 031, Number 5981]
Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151: Narrated 'Aisha: I used to
play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also
used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide
themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The
playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for
'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of
puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)
Sahih al-Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 163, 118: Narrated 'Aisha: The
Prophet was screening me with his Rida' (garment covering the upper part of
the body) while I was looking at the Ethiopians who were playing in the
courtyard of the mosque. I continued watching till I was satisfied. So you may deduce
from this event how a little girl who has not reached the age of puberty who is
eager to enjoy amusement should be treated in this respect.
Muhammad claimed that he received his revelations from Allah while he was
in bed with this little girl and while he was wearing her
clothes...
Tabari VII:7 Aisha said, “There are special features in me that
have not been in any woman except for what Allah bestowed on Maryam bt. Imran.
I do not say this to exalt myself over any of my companions.’ ‘What are these?’
someone asked. Aisha replied, ‘The angel brought down my likeness; the
Messenger married me when I was seven; my marriage was consummated when I was
nine; he married me when I was a virgin, no other man having shared me with
him; Inspiration came to him when he and I were in a single
blanket.
Bukhari:V5B57N119 “The people used to send presents to the
Prophet on the day of Aisha’s turn [for sex]. Aisha said, ‘His other wives
gathered in the apartment of Um Salama [wife number two] and said, “Um, the
people send presents on the day of Aisha’s turn and we too love the good
presents just as much as she does. You should tell Allah’s Apostle to order the
people to send their presents to him regardless of whose turn it may be.”
Um repeated that to the Prophet and he turned away from her. When the
Prophet returned to Um, she repeated the request again. The Prophet again
turned away. After the third time, the Prophet said, “Um, don’t trouble me by
harming Aisha, for by Allah, the Divine Inspiration never came to me while I
was under the blanket of any woman among you except her.”
Sahih Bukhari, Hadith Number: 2393 Volume Title, “Grace and its Virtues.”
Chapter Title, “What was Granted to the Companions and the Wives.” Narrated by
Ismail, narrated by his brother, narrated by
Sulaiman, narrated by Hisham Ibn Urwah, narrated by his
father, narrated by Aisha, who related that the wives of the prophet
were divided into two groups.
One group consisted of Aisha, Hafsa, Safiya and Sawdah while the other
group consisted of Um Salamah and the rest of the women that belonged to the
prophet. The Muslims had learned of the great love that the prophet had for
Aisha so that if one of them had a gift he desired to give to the prophet, he
would delay giving it until the prophet came to Aisha’s house.
Then the group who sided with Um Salamah came to Um Salamah and asked her
to tell the prophet that he should command the people that if any of them had a
gift to give to the prophet, they should give it him in whatever house of his
wives the prophet was in at the time.
So Um Salamah went and talked with the prophet but he did not respond to
her. When the group asked her what the prophet said she told them that he did
not respond. So they asked her to go talk to him again until he responds. Then
the prophet said to her, “Do not hurt me with Aisha, for the inspiration did
not come upon me when I was wearing a woman’s clothes (Thowb) except that of
Aisha.” http://hadith.al-islam.com/Display/Display.asp?hnum=2393&doc=0
Years later, fat and elderly, Muhammad wanted to claim A BABY GIRL.
Ibn Ishaq: Suhayli, 2.79: In the riwaya of Yunus Ibn Ishaq recorded that
the apostle saw her (Ummu’l-Fadl) when she was baby crawling before him and
said, ‘If she grows up and I am still alive I will marry her.’ (ref.10, p.
311)
Muhammad saw Um Habiba the daughter of Abbas while she was fatim (age of
nursing) and he said, "If she grows up while I am still alive, I will
marry her." (Musnad Ahmad, Number 25636)
If there are no children available, an animal will do:
A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on.
However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell
the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the
next door village should be fine.
Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom,
Iran, 1990
"If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their
urine and their excrement become impure, and even their milk may no longer be
consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and
burned."
The Little Green Book, Sayings of Ayatollah Khomeini, Political,
Philosophical, Social and Religious, ISBN number 0-553-14032-9, page 47
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.