Sayfalar

15 Eylül 2008 Pazartesi

UÇAK KAZALARI VE İKLİM FELAKETLERİ

UÇAK KAZALARI VE İKLİM FELAKETLERİ
Saraybosna’lı Nikola Tesla’nın aşağıdaki tırnak içinde metinde yazılı olan icatları umarım dikkatinizi çekecektir.
“Tesla, manyetik dalga üzerindeki çalışmalarını öyle boyutlara getirdi ki, 1899’da Colorado Springs’deki laboratuarında elde ettiği elektrik enerjisini havadan dünyanın öbür ucuna gönderdi, dalgalar geri gelince bunlara bir miktar daha enerji yükleyerek tekrar geri gönderdi ve sonuçta 40 metrelik dev bir şimşek elde edildi. Bu şimşeğin gürültüsü 35 km. öteden işitilmişti. Yine Tesla, Birinci Dünya Savaşı esnasında Alman Denizaltıları’nın yerini saptamak için radar dalgalarını bulmuşsa da zamanın Amerikan Deniz Kuvvetleri’ne bu öneri saçma geldiği için, radar cihazı 25 yıl gecikmeli olarak bulundu.”
İşte bu icatları sayesinde sağlığında birkaç sunni deprem deneyi de gerçekleştiren bu değerli mucidin 1943 yılındaki ölümü öncesi ve sonrasında hem ABD’nin hem de Rusya’nın “deprem yaratma”, aynı teknikle uçan ve tekerlekli motorlu araçların motorlarını uzaktan durdurma,parçalama gibi olağanüstü güçleri elde etmeleri ile dünyanın “Güç dengesi” değişmiştir ve yeni boyutlar kazanmıştır.
Edward N. Lorenz’in 1963 yılında meteoroloji tahminleri ile ilgili hesaplamaları sırasında tesadüfen keşfettiği “kelebek etkisi” kuramına dayanılarak uydudan tesla silahı ile atmosfere yapılan etkilerle bu kasırgaların istenildiği kadar büyütülüp küçültülebileceği artık biliniyor.Cihazın başındaki görevliye elinin altındaki düğmeyi tatmin oluncaya kadar ileri itmesi kalıyor.
Bu mucidin icatlarının işlerlik kazanması ile artık dünyamız eski dünya değil,eski mitolojilerdeki tanrıların sahip olduğu,rüzgar,kasırga sel ,gökten ateş topu ve yıldırımlar indirme güçlerine sahip olmuşlardır.
Bu gücü elinde bulunduran devletler artık “karşı konulamaz” devletler haline gelmiştir.Bu güçleri ellerinde bulunduran mitolojik tanrılar da insanların hem emeklerini hem de bedenlerini “kurban” adı altında “besin” olarak kullanmaktaydılar.
Yamyamlığı elden bırakmış olan dünyamızın bu emperyal güçleri bu güçleri ile mazlum milletlerin idarecilerini “kuzu” gibi uysallaştırmakta,rakipleri ile de zaman zaman dalaşmaktadırlar.
Son yıllarda tuhaflığı ve sıklığı ile dikkat çeken yaşadığımız iklim felaketleri,uçak,tren ve kara nakil araçlarının maruz kaldığı ve “önemli kişilerin kaybedildikleri” kazalarda hep bu silahın olduğunu bilmek gerekir.
YURDUMUZDA VE ÇEVRESİNDE MEYDANA GELEN BAZI UÇAK KAZALARI
LİSTESİ
VE
İKLİMSEL OLAYLARIN OLMA NEDENLERİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM.:
(Altı çizili olaylar ve tarihleri Hürriyet Gazetesi haberlerinden alınmıştır.)
*Başbakan Adnan Menderes'i Londra'ya götüren THY'nin Viscount tipi SEV adlı uçağı, Gatwick Havaalanı yakınlarında düştü. Menderes'in yaralı kurtulduğu kazada, uçaktaki 21 kişiden 14'ü öldü.17.Şubat 1959
Bu dönemde,İncirlik’te ABD askerlerinin toplu tecavüz olayları ,Amerikan askerlerinin Türk askerlerini öldürmeleri (8 asker olması gerek),Amerika’dan beklenen refahın sağlanamaması, Türk parasının aşırı değer kaybı gibi nedenlerle Menderes hükümetinin ABD’den umudu kesip, Rusya’ya açılma siyasetinden bahsetmeye başladığı zamandır.Menderes ABD tarafından daha bu zamanlar gözden çıkarılmış olarak görülmektedir.
*Middle East Airlines'a ait Vickers Viscount tipi yolcu uçağı Ankara üzerinde, Türk Hava Kuvvetlerine ait C-47 Skytrain askeri yolcu uçağıyla çarpıştı. 87 kişi hayatını kaybetti. 01.Şubat.1963
Bu dönemde 27 Mayıs 1961 askeri rejiminin gerçek Atatürkçü kesimi ABD yanlısı İsmet paşa ve diğer işbirlikçileri tarafından lağv edilmektedir.Buna rağmen İsmet paşanın ABD Başkanı Johnson’dan aldığı tehdit mektubuna “Yeni bir dünya kurulur Türkiye de orada yerini alır” sözü ile verdiği cevabı yanında “sol” yapılanmanın hızlanmasına karşı ABD’nin bir uyarı mesajı vardır.(Bunun da halka “demokrasiyi öğretme planı” kapsamında yapıldığı açıklandı.)
*THY'nin F-28 tipi uçağı, İzmir’den kalkışı sırasında pistin 100 metre uzağında yere çakıldı. Beş mürettebattan dördü ve 68 yolcudan 62’si öldü.26.Ocak.1974
Bu dönemde,Kıbrıs sorunu aşırı ciddiyet kazanmış,EOKA’cıların Kıbrıs Türklerini soykırıma uğratmalarına hükümetin tepkileri sürmektedir.Aşırı –İhtilalci solcu Bülent ECEVİT ile aşırı ihtilalci sağcı N.Erbakan’ın ortak koalisyon hükümeti kurmaları,Kıbrıs konusunda “harekat” kararında olmalarına,istihbarat çalışmalarına karşı bir ikaz olarak yorumlanmalıdır.
*THY'nin 981 uçuş numaralı DC-10 tipi Ankara adlı yolcu uçağı Paris'ten havalandıktan bir süre sonra Ermenonville Ormanlarına düştü.Kargo kapısındaki üretim hatası nedeniyle düşen uçaktaki 12'si mürettebat olmak üzere toplam 346 kişi öldü.03.Mart.1974
Kıbrıs konusunda CHP-MSP koalisyonun İngiltere dahil destek yaratma çabalarına ve Kıbrıs konusunda kararlı duruşlarına,önceki uyarıyı görmezlikten gelmelerine karşı yapılmış bir uyarı olarak yorumlanmalıdır.
*THY'nın İzmir-Istanbul seferini yapan F-28 tipi "Bursa" isimli uçağı elektrik kesilmesi yüzünden Yeşilköy Havaalanı'na inemedi ve Marmara Denizine düştü. 4 mürettebat ile 37 yolcunun tamamı öldü.30.Ocak.1975
Bu dönemde de Kıbrıs’a yapılmış olan “Barış Harekatının başarılı olmasının yarattığı sonuçlara karşın pazarlık gücünü zayıflatmak ve Afyon yasağına karşı direnen B.Ecevit’in beyanlarına bir uyarı olarak algılanabilir.
*İstanbul - Antalya seferini yapan THY'ye ait Boeing 727 tipi yolcu uçağı Isparta üzerinde iken alçalma hatası nedeniyle Toros Dağlarına çarptı. 8'i personel toplam 155 kişi öldü.19.Eylül.1976
*THY'nin Samsun - Ankara seferini yapan Trabzon adlı F-28 tipi uçağı, Ankara yakınlarında türbülans nedeniyle düştü. Dört mürettebattan üçü ve 39 yolcudan 36’sı öldü.23.Aralık 1979
Bu dönemde ülkemiz ABD-AB politikaları ile 50 sente muhtaç hale gelmiş,bu devletlerin ülkemizde yarattıkları anarşi ve kardeş kavgası her gün en az 20 gencimizin ölümü ile sonuçlanmaktadır.ABD-AB işbirliğinden ümidini kesen Başbakan Süleyman Demirel’in aynı Adnan Menderes’in son dönemindeki gibi bir “Rusya ziyareti” söz konusudur.Güçlenen solun ve sağ hükümetin de Rusya’ya (SSCB) yakınlaşması ABD’yi ürkütmüş,ikaz vermiştir.
*Pancarköy, Babaeski'de planlı olarak yapılan 'Sonbahar Tatbikatı 81' esnasında, Northrop F-5 tipi bir jet uçağı karargah üzerine düştü. 35 asker şehit oldu, 72 asker yaralandı. 22.Eylül.1981
12.Eylül.1981 ABD yanlısı askeri cuntanın iş başına gelmesinin 11 gün sonrası askeri uçağa yapılan bu “tesla silahı” uygulamasının da,Türkiye’yi tamamen ABD yanına iten işbirlikçi cuntaya SSCB kaynaklı uyarısı olduğu inancındayım.
*Erzincan, Refahiye'de bir ABD askeri uçağı düştü, 28 kişi öldü.13.Nisan 1982
Aynı uyarının sürdürüldüğü inancındayım.O dönemler SSCB yanına geçmiş olan Irak Saddam Hüseyin ordusunun da Hürmüz körfezinde Büyük Hun adlı petrol tankerimizi uçak bombardımanı ile batırmasını da hatırlamak gerekir.
*THY'nin Boeing 727 tipi uçak, Ankara’da sis ve kar yağışı nedeniyle yere çakıldı. 60 yolcudan 47’si öldü.16.Ocak 1983
Askeri cuntanın idareyi sivil hükümete devir etmeye başladığı zamanlardır.Desteklenecek siyasi hareketin seçimine yönelik, ABD-Rusya çatışması sonucu olmuş olabilir.Gerçekten de kaza olabilir.
*Balıkesir'de bir jet uçağı şehrin üzerine düştü: 14 kişi öldü, 21 kişi yaralandı.04.Nisan.1985
Yunanistan’ın 1977’lerden başlayan Nato’ya dönüş planına destek amaçlı bir eylem olabilir.27.Mayıs 1988’de Dış işleri Bakanı Mesut Yılmaz ile Yunan meslektaşı Kostas Papulias arasında Davos’ta imzalanacak bir anlaşma ile bu iş bitirilecektir.
*THY'nin Boeing 737 tipi uçak, Van yakınlarında, dördüncü iniş denemesinde tepeye çarptı. *Yedi mürettebattan altısı ve 55 yolcudan 49’u öldü.29.Ocak.1994
Bu dönem,12 Eylül cuntasının “orduyu modernize etme” bahanesi ile kurduğu ve büyüttüğü bölücü terör örgütünün arkasında “ülkenin parçalanması siyaseti” olduğunu keşfeden vatansever subayların tepkilerinin başladığı dönemdir.Tesla silahı operasyonu olması muhtemeldir.
*THY'nin Boeing 737 tipi uçak, Adana’dan Cidde’ye giderken, kötü hava şartları nedeniyle, kalkıştan dokuz dakika sonra Ceyhan’da düştü. Hacıları almak için Suudi Arabistan’a giden ve yolcusu bulunmayan uçağın 6 mürettebatı öldü.07.Nisan 1999
Bölücü terör örgütünün kahraman ordumuzca askeri açıdan sindirildiği ve bölücübaşının teslim alınmasının ardından gelişen bir kazadır.Teröre destek vermekle ABD-AB’nin ordu kanadından da suçlanmaya başlandığı,görüşmelerde bazı belgelerin sunulduğu dönem olması bakımından önemlidir.
*THY'nin Avro RJ-100 tipi yolcu uçağı Diyarbakır'a inişi sırasında piste çakıldı.75 yolcudan 71'i ,5 kişilik mürettebattan 4'ü yaşamını yitirdi.08.Ocak.2003
AKP hükümetinin kurulmasının ardından 02.Aralık.2002’de iptal edilen Siirt seçimleri 09.Mart 2003’e alınır.Buradan Recep Tayyip Erdoğan,yeni kurulan hükümetçe seçilme yasağı CHP desteği ile kaldırılacak,.11.Mart.2003’de de yemin edecektir.
Bu kazada bölgede bu konuda çalışacak olan birilerinin engellenmesi ihtimali olabilir.Çünkü daha sonra Tayyip ERDOĞAN “Ben Gürcü’yüm karım Kürt” ,”Alt kimlik –üst kimlik” tartışmalarını başlatarak terör örgütünün yeniden doğuşunu sağlayacaktır.
*Ukrayna'lı özel bir havayoluna ait Yak-42 tipi uçak ait, Trabzon'un Maçka ilçesindeki Pilav Dağı'na çakıldı.İspanyol Barış Gücü askerlerini taşıyan uçaktaki 62 asker, 13 mürettebat öldü. 26.Mayıs.2003
Bu uçak Afganistan’da görev yapan KFOR askerlerini taşımaktaydı.Rusya kaynaklı bir Tesla silahı uygulaması olabilir.
*Atlasjet Havayollarına ait uçak Isparta'da düştü ve 7'si mürettebat 56 kişi yaşamını yitirdi.
Atlasjet adına İstanbul - Isparta seferini yapmakta olan World Focus havayollarına ait uçağın, saat 01.36'da Isparta Keçiborlu İlçesi'nin Çukurören ve Kılıç köyleri arasında düşmesiyle birlikte bugüne kadar Türkiye’de havacılık tarihine geçen uçak kazalarının sayısı 16’ya ulaştı.
30.Kasım.2007
22.Kasım.2007 ve bir hafta ardından toplam iki hafta içinde 25 askerimizi Dağlıca Baskınında kaybetmemizin ardından ABD ile aramızda meydan gelen gerginliğin geliştiği döneme denk gelmesi ilginçtir.Bazı hükümet ve sermaye yanlısı kişi ve kurumların “Kuzey Irak’a operasyon yapılırsa borsa batar” tehditlerinin yaşandığı,iş adamlarımız ile bazı siyasetçilerimizin de vatanseverliklerini (!) ortaya döktükleri günlerdir.
Ayrıca 10.Eylül 2008’de İsviçre’nin Alp Dağları’nın 100m.altında oluşturulan tüp laboratuardaki “CERN projesi deneyinde görevli bilim insanımız sayın Engin ARIK gibi yetişmiş bir değerli beynimizin kaybını da bu olayda yaşadık.
20 Ağustos2008'de İspanya'nın başkenti Madrid'in Barajas Havalimanı'nda kalkış sırasında düşen uçaktaki toplam 153 yolcu ve mürettebat yaşamını yitirdi. Uçaktaki tek Türk yolcunun İzmir'in Aliağa İlçesi'nde oturan, Aliağa Gemi Geri Dönüşüm Sanayicileri Derneği İkinci Başkanı ve Dört El Gemi Söküm Tesisleri'nin sahibi 55 yaşındaki Mustafa Erdil olduğu anlaşıldı.
Bu kazada bir Türk’ün olması seçilmesi açısından önemli değildir.Rus-Gürcistan Savaşı sonrası ortaya çıkan gelişmelere bakmak gerekir.İspanya’nın hem Irak’ta işgalci olarak bulunması hem de Karadeniz’e çıkacak NATO filosuna İspanya’nın gemi göndermesi ile birinci derecede alakalı görmekteyim.Bu olay Rusya’nın Tesla silahı ile yaptığı bir karşı saldırıdır.
* Kırgızistan'ın başkenti Bişkek yakınlarında 24 Ağustos.2008’de meydana gelen ikinci kazada, İtek-Air Havayolu'na ait Boeing 737 tipi uçak, havalandıktan kısa süre sonra düştü. Uçakta hayatını kaybeden 68 kişi arasındaki tek Türk yolcu, İzmir'de uzun yıllar öğretmenlik yapıp, emekli olduktan sonra evlenip Kızgızistan'a yerleşen 68 yaşındaki Mehmet Şahin oldu.

* Son olarak dün 14.Eylül.2008’de (pazar) Rusya'da Moskova-Perm seferini yaparken havada infilak ettikten sonra düşen Rus havayolu şirketi Aeroflot'a ait Boing 737-500 tipi uçaktaki ölen 88 kişi arasında bulunan tek Türk yolcu 54 yaşındaki Leven Nuri Koçak'ın İzmirli inşaat mühendisi olduğu anlaşıldı.

Son iki kaza da 08.Ağustos 2008’de başlayan Rus-Gürcü Savaşının ardından Rus-Amerikan uydu savaşları olarak algılanmalıdır.Bunlarda bir tek Türk yolcu yüzünden bu uçaklara bir operasyon yapılması sadece bu üç kazayı bir şekilde haber yapmaya ve kazaların “dış müdahale ile olabileceği kuşkusuna” ilgi uyandırmaya çalışan gazete yazarının yorumudur.

Dikkat edilirse Adnan Menderes’in uçağına yapılan müdahale Şubat ayıdır.İlk olaylar hep Şubat,Ocak,Mart,Nisan aylarındadır.Sonraları Ağustos,Eylül aylarına sarksa da genellikle gökyüzünden yapılan müdahalenin gizlenmesi amaçlı olarak kış veya sonbahar aylarının seçilmesi ilginç değil mi sizce?

DİĞER İLGİNÇ OLAYLAR
Tesla’nın “Deprem Silahı” Avrasya Paktı ülkelerinden Çin,Rusya ve Özbekistan’da da var zaten.Amerika’da deprem olmaması ise,bu yıl başlarında NTV’nin iki hafta birer saat olarak yayınladığı “Saint Helen Yanardağı”belgeselinde gizlidir inancındayım.Bu programda biliminsanları yarattıkları bilgisayar simülasyonunda 7 ve üzeri şiddette Saint Helen Yanardağında meydana gelebilecek bir depremin,zincirleme volkanik patlamalara yol açacağını ve 2.5. (iki buçuk” saat içinde yerkürenin “ateş topuna” dönüşeceği sonucunu çıkardıkları yayınlandı.Amerika’da deprem yapılmama nedenlerinin başında bu riskin geldiğini düşünmekteyim.
Ek olarak da bu yıl bahar aylarında Ege Bölgesinde meydana gelen,sigara kadar bir kabağı bile dörde bölen şiddetli dolu yağışının da muhalefetin eleştirilerine dayanamayan hükümetin “çiftçiyi destekleme” vaadinin ardından gelmesi de benim dikkatimi çekmektedir.
12.Ağustos 1991 Irak teskeresi tartışmaları mecliste sürerken,bulutsuz havada meclis binasının üstüne yıldırım düştüğünü Hürriyet manşetten vermişti.Aynı gün Konya’da hiç görülmemiş bir kasırga çıkmıştı.Sonra da teskere geçmişti.
Siyasetçilerimizi de “işbirlikçi,vatan haini” gibi suçlamalarla nitelerken verdikleri kararlar öncesi ve sonrası böyle olaylarla karşılaşmalarına da dikkat etmekte fayda vardır.
Rusya'nın Gürcistan krizi öncesi veya sonrası "bilinmeyen korkunç bir silah" keşfettiğini açıklamasının ardından öncekilerden daha gelişmiş dediği bilinen bir füze denemsi yaptı.Ama o silahın bu silah olup olmadığını da açmadı.Niye açsın ki?Bu olayda oldukça gariptir.Dünyanın aynı yarımküresinde ,iklimde aynı iken birden bu felaketlerin ve kazaların hızlanması sizce tuhaf kaçmıyor mu?
Bu yazımla ilgili olarak “HAARP PROJESİ GERÇEK Mİ” başlıklı yazımı “blog arşivi” bölümünden bulur okursanız faydalı olur inancındayım.

Kekykubat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.